PARTNERZY

Informacja o PARTNERZE
X-DRON
Oferujemy profesjonalne szkolenia VLOS/BVLOS w Bydgoszczy i przy zorganizowanych grupach w pozostałych częściach kraju. Szkolimy dla wielu organizatorów z całego kraju.
Nasza pasja to latanie, jesteśmy pilotami i nawigatorami. Doświadczenie zdobywaliśmy między innymi w Siłach Powietrznych naszego kraju, a sięga ono ponad 30 lat doświadczeń z bezzałogowcami po dzień dzisiejszy. Na naszym szkoleniu dowiesz się wszystkiego o prawie lotniczym i zasadach wykonywania lotów, jako współużytkownik przestrzeni powietrznej.
Zdradzimy tajniki dobrego, skutecznego i sprawnego prowadzenia bezzałogowca.
Możemy przygotować uczestnika do zawodów FPV. Po naszym szkoleniu możesz dalej kontynuować z nami latanie.
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB ZIEMI PILSKIEJ
Aeroklub Ziemi Pilskiej działa nieprzerwalnie od 1990 roku. Nasze stowarzyszenie w swojej strukturze posiada certyfikowaną organizację szkolenia zarejestrowaną w ULC pod nr PL/ATO-42. Jesteśmy jedynym czynnym aeroklubem na terenie Północnej Wielkopolski.

Aeroklub Ziemi Pilskiej realizuje teoretyczne i praktyczne szkolenia lotnicze w zakresie licencji: SPL, LAPL(A) i PPL(A).

Szczegółowe informacje uzyskasz pod numerem telefonu: +48 606 765 402.
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB ELBLĄSKI
Aeroklub Elbląski jest stowarzyszeniem z tradycjami. Oferujemy kursy teoretyczne i praktyczne do licencji: pilota samolotowego [PPL(A)] i samolotów lekkich [LAPL (A)], a także pilota szybowcowego [SPL]. Nasza kadra instruktorska jest bardzo doświadczona, mamy u siebie także kilku mistrzów. W Elblągu latamy już od ponad 100 lat - dołącz do nas i Ty!
Zapraszamy do szkolenia w roku 2018!
Kontakt: biuro@aeroklubelblaski.pl, tel. 668049683
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB ŚWIDNIK
Historia Aeroklubu Świdnik sięga 1952 roku. W ciągu kilkudziesięciu lat wykształciliśmy wielu znakomitych pilotów, a także pasjonatów lotnictwa.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na szkolenia szybowcowe i samolotowe. Do dyspozycji mamy m.in. szybowce: PW-6 i SZD 9 – Bocian oraz samoloty: Cessna 152 i PZL 110 Koliber. Szkolenia prowadzimy na lotnisku w Świdniku. Co nas wyróżnia? Najlepsi instruktorzy oraz wspaniała atmosfera!

Więcej informacji na naszej stronie: www.aeroklubswidnik.pl
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB PODHALAŃSKI
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.

Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.

Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie

loading