PARTNERZY

Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB ZIEMI JAROSŁAWSKIEJ
Zapraszamy serdecznie do Aeroklubu Ziemi Jarosławskiej!!

AZJ jest najmłodszym aeroklubem posiadającym certyfikat organizacji szkolenia lotniczego – rok założenia 2007.

25.09.2015 odebraliśmy od producenta fabrycznie nowy samolot SportStar RTC. Jest to certyfikowana konstrukcja wyposażona w pełny glass cockpit (z synthetic vision, mapą, elektronicznym AIP, dwoma centralami ADAHRS, EMS i możliwością podłączenia Twojej komórki i przesyłania wcześniej zaplanowanego lotu do urządzenia), spadochronowy system ratowniczy, hak do holowania szybowców i banerów, VOR i ILS.... Zapraszamy na szkolenia do licencji LAPL(A) oraz PPL(A) i do wynajmu tego niezwykłego samolotu w celu budowania nalotu! Naucz się latać już za 12000zł!!
(Na zakup samolotu pozyskaliśmy dotację z UE)

Posiadamy 13 szybowców (w tym 2 Jantary). Z naszego klubu wywodzi się liczne grono zawodników startujących z sukcesami w zawodach szybowcowych w całej Polsce. Zdobądź uprawnienia pilota szybowcowego (licencja SPL) już za 3000zł!!

Na naszym lądowisku działa również sekcja spadochronowa. Chcesz zrobić uprawnienia skoczka, lub przeżyć przygodę w tandemie z instruktorem?? Skontaktuj się z nami!!

Wszystko co udało nam się osiągnąć zawdzięczamy pracy społecznej wszystkich członków, bez posiadania pracowników etatowych.

Zapraszamy do przeżycia podniebnej przygody w jedynym prawdziwym klubie w Polsce!!
Informacja o PARTNERZE
CELIER AVIATION
Firma CELIER Aviation produkuje od 2006 roku najbezpieczniejsze na świecie maszyny latające - dwu i trzy osobowe Wiatrakowce Xenon oraz również większy model C-44.
Latanie Wiatrakowcem jest wspaniałą przygodą, ekscytującą oraz bezpieczną dającą nieporównywalne z niczym innym doznania i przyjemność. Jest przy tym łatwe do opanowania bowiem już po 20 godzinach spędzonych w powietrzu możemy zdobyć uprawnienia i samodzielnie pilotować naszą maszynę.
Śmigłowiec Żyroskopowy z angielska Gyrocopter po polsku Wiatrakowiec wygląda jak mały helikopter jednak nim nie jest, największą różnicą jest to, że w wiatrakowcu silnik nie napędza głównego wirnika.
Wirnik jest samo napędzany powietrzem przepływającym pomiędzy łopatami,nazywamy to „autorotacją”
Gyro nie potrzebuje tylnego ogonowego wirnika. Jako, że silnik nie napędza głównego wirnika i nie jest z nim połączony, sytuacja kiedy następuje wyłączenie silnika (zamierzone lub awaryjne) w żaden sposób nie wpływa na bezpieczeństwo lotu. To wszystko razem plus bardzo krótki dobieg po lądowaniu (możemy wylądować niemal na trawniku przed domem) czynią Gyrocopter najbezpieczniejszym statkiem powietrznym na Świecie.
W dniu dzisiejszym Gyrocoptery ultralekkie to dwu lub trzy-miejscowe statki powietrzne posiadające maksymalną MTOW (maximum take-off weight ) nie przekraczającą 560 kg. Nowoczesne wiatrakowce oferują świetne osiągi (prędkość max do 200 km/h), komfort podróżowania identyczną jak w dużym śmigłowcu oraz współczynnik bezpieczeństwa nie spotykany w innych statkach powietrznych.
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB ZIEMI MAZOWIECKIEJ
Działamy nieprzerwanie od 1957 roku. W ciągu kilkudziesięciu lat wykształciliśmy wielu znakomitych pilotów i pasjonatów lotnictwa.
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na szkolenia samolotowe i szybowcowe, które prowadzimy na lotnisku w Płocku. Pod okiem najlepszych instruktorów i w przystępnej cenie zrealizujesz swoje marzenie o lataniu.
Więcej informacji na naszej stronie: www.aeroklubplock.pl
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB PODHALAŃSKI
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.

Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.

Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie

Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB RYBNICKIEGO OKRĘGU WĘGLOWEGO
Aeroklub Rybnickiego Okręgu Węglowego jest stowarzyszeniem działającym na podstawie statutu, jako regionalny przedstawiciel Aeroklubu Polskiego, z własną osobowością prawną.
Zrzesza modelarzy, pilotów, skoczków spadochronowych, a także innych pasjonatów szeroko pojętego lotnictwa.

Podstawową działalnością Aeroklubu jest szkolenie lotnicze, które prowadzimy w oparciu o certyfikat organizacji szkolenia lotniczego. Szkolimy od podstaw do licencji:

- pilota samolotu turystycznego PPL(A)
- pilota szybowcowego SPL,
- pilota szybowcowego rekreacyjnego LAPL(S)

Oferujemy szkolenia szybowcowe za wyciągarką i na holu za samolotem.

Terminy szkoleń praktycznych ustalamy indywidualnie z zainteresowanymi.
Serdecznie zapraszamy!
loading