Zapraszamy do współpracy

Jeśli jesteś wykładowcą w dowolnej dziedzinie lotnictwa, dołącz do nas.
Wypełnij poniższy formularz, załącz kopie posiadanych dyplomów, certyfikatów, referencji oraz CV, odezwiemy się wkrótce w celu omówienia warunków współpracy.
0%

Wybierz pliki

PARTNERZY

Informacja o PARTNERZE
SUWALSKA SZKOŁA LOTNICZA
Suwalska Szkoła Lotnicza (SSL) jest stowarzyszeniem zrzeszającym pasjonatów lotnictwa skupionych wokół lotniska w Suwałkach, a jednocześnie certyfikowaną organizacją szkolenia lotniczego kształcącą nowych adeptów latania. Prowadzimy szkolenia do licencji szybowcowej (SPL) i samolotowej (PPL oraz LAPL).

Dogodne położenie oraz wspaniała atmosfera na naszym lotnisku powoduje że mamy stałą grupę pilotów z innych rejonów Polski, którzy przyjeżdżają do nas szlifować swoje umiejętności.

Zapraszamy do spróbowania lotniczej przygody, która dla wielu rozwinęła się w pasję życia.
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB ŁÓDZKI
Historia Aeroklubu Łódzkiego rozpoczęła się w 1929 roku, kiedy to mała grupka entuzjastów lotnictwa stworzyła Łódzki Klub Lotniczy który przekształcił się później w Aeroklub Łódzki.
W ciągu kilkudziesięciu lat wykształciliśmy wielu pilotów szybowcowych i samolotowych.

W chwili obecnej Aeroklub Łódzki prowadzi szkolenia do licencji pilota szybowcowego (SPL) i samolotowe (PPL(A)).

Szczegółowe informacje znajdziesz na stornie internetowej: www.aeroklub-lodzki.pl
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB ZIEMI PIOTRKOWSKIEJ IM. GEN. PILOTA STANISŁAWA KARPIŃSKIEGO
AZP posiada certyfikat Nr PL/ATO-11 uprawniający do prowadzenia szkoleń teoretycznych i praktycznych w lotnictwie (w tym także do szkoleń nocnych) wydawany przez Urząd Lotnictwa Cywilnego honorowany na rynku europejskim. Posiadamy certyfikat Organizacji Obsługowej, który uprawnia do wykonywania obsługi technicznej na sprzęcie lotniczym wydany przez ULC oraz Certyfikat Organizacji Ciągłą Zdatnością do Lotu określający zasady dot. bezpieczeństwa eksploatacji statków powietrznych oraz obowiązków ich użytkowników. AZP posiada Certyfikat Ośrodka Szkolenia ATO dzięki któremu możemy przeprowadzać szkolenia teoretyczne i praktyczne do uzyskania licencji pilota samolotowego, turystycznego, zawodowego, pilota szybowcowego i instruktorów samolotów jednosilnikowych, tłokowych i lądowych.
Informacja o PARTNERZE
ATO EXIN
Szkoła Lotnicza EXIN działa już od kilkunastu lat dla zaspokojenia popytu na szkolenia
i uzyskanie uprawnień pilota samolotowego turystycznego, zawodowego oraz liniowego.
Nasi uczniowie wyszkoleni u nas latają na wielu liniach lotniczych całego świata.
Profesjonalna, posiadająca duże doświadczenie lotnicze kadra instruktorów szkoleń
teoretycznych i praktycznych, którzy jako kapitanowie latali na liniach lotniczych całej
Europy i nie tylko a ich olbrzymie doświadczenie oraz profesjonalizm zapewnia
wysokie standardy i skuteczność szkoleń. Szkolimy do licencji: PPL(A); CPL(A); ATPL(A)
oraz do uprawnień samolotowych: FI(A); MEP(L); IR(A); IR(A)ME; NOC –VFR; IRI(A);
STI(A). Wszystkich zainteresowanych podnoszeniem swoich kwalifikacji, jak i tych
pragnących zasmakować lotniczej przygody po raz pierwszy, zapraszamy do Szkoły
Lotniczej EXIN - zapraszamy na naszą stronę
www.exin.pl Zapytaj o szkolenie a otrzymasz indywidualną ofertę plus gratis !
Informacja o PARTNERZE
CELIER AVIATION
Firma CELIER Aviation produkuje od 2006 roku najbezpieczniejsze na świecie maszyny latające - dwu i trzy osobowe Wiatrakowce Xenon oraz również większy model C-44.
Latanie Wiatrakowcem jest wspaniałą przygodą, ekscytującą oraz bezpieczną dającą nieporównywalne z niczym innym doznania i przyjemność. Jest przy tym łatwe do opanowania bowiem już po 20 godzinach spędzonych w powietrzu możemy zdobyć uprawnienia i samodzielnie pilotować naszą maszynę.
Śmigłowiec Żyroskopowy z angielska Gyrocopter po polsku Wiatrakowiec wygląda jak mały helikopter jednak nim nie jest, największą różnicą jest to, że w wiatrakowcu silnik nie napędza głównego wirnika.
Wirnik jest samo napędzany powietrzem przepływającym pomiędzy łopatami,nazywamy to „autorotacją”
Gyro nie potrzebuje tylnego ogonowego wirnika. Jako, że silnik nie napędza głównego wirnika i nie jest z nim połączony, sytuacja kiedy następuje wyłączenie silnika (zamierzone lub awaryjne) w żaden sposób nie wpływa na bezpieczeństwo lotu. To wszystko razem plus bardzo krótki dobieg po lądowaniu (możemy wylądować niemal na trawniku przed domem) czynią Gyrocopter najbezpieczniejszym statkiem powietrznym na Świecie.
W dniu dzisiejszym Gyrocoptery ultralekkie to dwu lub trzy-miejscowe statki powietrzne posiadające maksymalną MTOW (maximum take-off weight ) nie przekraczającą 560 kg. Nowoczesne wiatrakowce oferują świetne osiągi (prędkość max do 200 km/h), komfort podróżowania identyczną jak w dużym śmigłowcu oraz współczynnik bezpieczeństwa nie spotykany w innych statkach powietrznych.
loading