Zestaw wykładów do: PPL(A) - licencja pilota samolotowego turystycznego (kurs skrócony-1)
Program kursu "PPL(A) - licencja pilota samolotowego turystycznego (kurs skrócony-1)"
PARTNERZY
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB PODHALAŃSKI
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie
Informacja o PARTNERZE
WESTWINGS POZNAŃ
Zadeklarowana organizacja szkolenia (DTO) prowadzona przy pierwszym w Polsce klubie pilota, który jest zorganizowaną formą wynajmu samolotów dla grupy zrzeszonych w klubie pilotów. Za szczególny cel stawiamy sobie przyciągnięcie do lotnictwa tych, którzy wymagają indywidualnego podejścia do szkolenia. Będą to m.in. przedsiębiorcy, osoby pracujące poza lotnictwem, mające rodzinę oraz wszyscy inni, którzy chcą z bycia pilotem uczynić pasję, dodatkowe zajęcie, a nie wykonywany zawód. Z tego też powodu nawiązujemy współpracę w zakresie szkolenia teoretycznego z ATO Avioner – gdyż to właśnie oni, a nie kto inny, pomogą Ci dostosować tempo uczenia się i zdawania egzaminów w ULC do Twojej istniejącej sytuacji życiowej, a nie do reszty kursantów z grupy. Zapraszamy – wypróbuj kurs teoretyczny Avioner, a następnie przetestuj w praktyce nas i nasze samoloty.
Zadeklarowana organizacja szkolenia (DTO) prowadzona przy pierwszym w Polsce klubie pilota, który jest zorganizowaną formą wynajmu samolotów dla grupy zrzeszonych w klubie pilotów. Za szczególny cel stawiamy sobie przyciągnięcie do lotnictwa tych, którzy wymagają indywidualnego podejścia do szkolenia. Będą to m.in. przedsiębiorcy, osoby pracujące poza lotnictwem, mające rodzinę oraz wszyscy inni, którzy chcą z bycia pilotem uczynić pasję, dodatkowe zajęcie, a nie wykonywany zawód. Z tego też powodu nawiązujemy współpracę w zakresie szkolenia teoretycznego z ATO Avioner – gdyż to właśnie oni, a nie kto inny, pomogą Ci dostosować tempo uczenia się i zdawania egzaminów w ULC do Twojej istniejącej sytuacji życiowej, a nie do reszty kursantów z grupy. Zapraszamy – wypróbuj kurs teoretyczny Avioner, a następnie przetestuj w praktyce nas i nasze samoloty.
Informacja o PARTNERZE
FLY SERVICE SP.ZO.O.
Centrum szkolenia lotniczego Fly Service sp.zo.o.
Twoje latanie zaczyna się TU — rozpocznij praktykę PPL(A) w Fly Service ✈️
Dzień dobry,
Skoro masz już za sobą teorię PPL(A), czas na część najważniejszą — prawdziwe latanie.
W Fly Service wierzymy, że każdy pilot zaczyna od marzenia, ale skrzydła zyskuje dopiero w powietrzu. Chcemy zaprosić Cię do rozpoczęcia szkolenia praktycznego właśnie u nas.
Wielu kandydatów obawia się szkolenia na dużym lotnisku komunikacyjnym.
To naturalne — dopóki nie spróbowali.
Po pierwszych lotach wszyscy mówią to samo:
👉 „To jest dużo łatwiejsze, niż myślałem.”
👉 „Ogromne wsparcie instruktorów daje poczucie pełnego bezpieczeństwa.”
👉 „Czuję, że naprawdę uczę się latać jak zawodowy pilot.”
I właśnie o to chodzi.
Latając na EPWR:
od początku uczysz się współpracy z kontrolerami ATC,
nabierasz pewności i świadomości operacyjnej,
latasz w stabilnym, bezpiecznym ruchu,
masz idealne warunki do szkolenia nocnego.
To przewaga, która zostaje na całe życie pilota.
Jeśli marzysz o tym, żeby naprawdę LATAĆ — Fly Service jest miejscem, w którym to marzenie stanie się rzeczywistością.
Czekamy na Ciebie w kokpicie ✈️
Pozdrawiamy,
Fly Service Sp. z o.o.
Stopka:
✉️ [email protected]
📞 +48 696 590 737
Centrum szkolenia lotniczego Fly Service sp.zo.o.
Twoje latanie zaczyna się TU — rozpocznij praktykę PPL(A) w Fly Service ✈️
Dzień dobry,
Skoro masz już za sobą teorię PPL(A), czas na część najważniejszą — prawdziwe latanie.
W Fly Service wierzymy, że każdy pilot zaczyna od marzenia, ale skrzydła zyskuje dopiero w powietrzu. Chcemy zaprosić Cię do rozpoczęcia szkolenia praktycznego właśnie u nas.
Wielu kandydatów obawia się szkolenia na dużym lotnisku komunikacyjnym.
To naturalne — dopóki nie spróbowali.
Po pierwszych lotach wszyscy mówią to samo:
👉 „To jest dużo łatwiejsze, niż myślałem.”
👉 „Ogromne wsparcie instruktorów daje poczucie pełnego bezpieczeństwa.”
👉 „Czuję, że naprawdę uczę się latać jak zawodowy pilot.”
I właśnie o to chodzi.
Latając na EPWR:
od początku uczysz się współpracy z kontrolerami ATC,
nabierasz pewności i świadomości operacyjnej,
latasz w stabilnym, bezpiecznym ruchu,
masz idealne warunki do szkolenia nocnego.
To przewaga, która zostaje na całe życie pilota.
Jeśli marzysz o tym, żeby naprawdę LATAĆ — Fly Service jest miejscem, w którym to marzenie stanie się rzeczywistością.
Czekamy na Ciebie w kokpicie ✈️
Pozdrawiamy,
Fly Service Sp. z o.o.
Stopka:
✉️ [email protected]
📞 +48 696 590 737
Informacja o PARTNERZE
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB WROCŁAWSKI
W Aeroklubie Wrocławskim kadra instruktorska, to zderzenie doświadczenia i młodości, dzięki czemu możemy prowadzić szkolenia podstawowe, do licencji ale i doskonalące, na szybowcach (SPL) i na samolotach (PPL(A), VFR NOC). Tempo szkolenia na samolotach dopasowujemy indywidualnie dla każdego. Szkolenia szybowcowe również możemy organizować indywidualnie dla osób, które nie mogą poświęcić w jednym czasie 2-3 tygodni, mamy alternatywę – szkolenie za samolotem, które dostosowuje się do możliwości i czasu szkolonego. Baza naszych statków powietrznych wciąż się poszerza. W chwili obecnej szkolimy na Tecnamach 2008, AT-3 i Cesnach 150, szybownictwo to Bociany, Puchacze, Jantar STD 2, Jantar STD 3, Jantar 1, Jantar 2B, Astir Jeans, Junior, Pirat… Każdy może wyszkolić się na jednym typie, by potem niewielkim wysiłkiem zdobyć doświadczenie na innym typie statku powietrznego.
Chcesz wiedzieć więcej - zadzwoń 609463322
W Aeroklubie Wrocławskim kadra instruktorska, to zderzenie doświadczenia i młodości, dzięki czemu możemy prowadzić szkolenia podstawowe, do licencji ale i doskonalące, na szybowcach (SPL) i na samolotach (PPL(A), VFR NOC). Tempo szkolenia na samolotach dopasowujemy indywidualnie dla każdego. Szkolenia szybowcowe również możemy organizować indywidualnie dla osób, które nie mogą poświęcić w jednym czasie 2-3 tygodni, mamy alternatywę – szkolenie za samolotem, które dostosowuje się do możliwości i czasu szkolonego. Baza naszych statków powietrznych wciąż się poszerza. W chwili obecnej szkolimy na Tecnamach 2008, AT-3 i Cesnach 150, szybownictwo to Bociany, Puchacze, Jantar STD 2, Jantar STD 3, Jantar 1, Jantar 2B, Astir Jeans, Junior, Pirat… Każdy może wyszkolić się na jednym typie, by potem niewielkim wysiłkiem zdobyć doświadczenie na innym typie statku powietrznego.
Chcesz wiedzieć więcej - zadzwoń 609463322