Szkoła lotnicza Avioner - Zapraszamy

Wypełnij poniższy formularz i rozpocznij szkolenie.
Faktura dla firmy
Uwaga!
Jeśli jesteś obywatelem kraju innego niż państwa Unii Europejskiej, a wybrane szkolenie chcesz realizować online z terytorium Polski, musimy uzyskać zgodę lokalnej władzy lotniczej (polskiej) na Twoje szkolenie w ATO Avioner. Jest to wymagane przepisami Unii Europejskiej (EASA, rozporządzenia nr 1178/2011). W tym celu oczekujemy od Ciebie dodatkowo wykonania następującej procedury:
  1. Pobierz formularz zamieszczony tutaj
  2. Wydrukuj go a następnie wypełnij punkty: 3, 4 oraz 9 oraz podpisz na stronie 2., 3. i 4. pola oznaczone 'Data i podpis kandydata',
  3. Tak podpisany dokument prześlij w oryginale (z oryginalnymi podpisami), pocztą tradycyjną, na adres:
    Syntecode Sp. z o.o. (ATO Avioner)
    ul. Pilchowicka 27/4
    02-175 Warszawa
    POLSKA
Dodatkowo prześlij notarialnie potwierdzone kopie dokumentu prawa pobytu w Polsce oraz Paszportu na stronie ze zdjęciem.

Uwaga! Procedurę złożenia wniosku o zgodę na szkolenie rozpoczniemy po otrzymaniu wpłaty za zamówiony kurs.
Regulamin szkołyPolityka prywatności
Oświadczenie RODO
Uwaga! Wykupienie tylko całego kursu, obejrzenie wszystkich wykładów i zaliczenie testów etapowych oraz końcowych z wszystkich przedmiotów da Ci prawo do otrzymania zaświadczenia i rozpoczęcia szkolenia praktycznego w powietrzu.
Uwaga!
Szkolenie Akrobacja szybowcowa jest dedykowane jedynie posiadaczom licencji Pilota Szybowcowego SPL/SFCL.
Informacja:
Świadectwo Kwalifikacji Operatora Bezzałogowego Statku Powietrznego można otrzymać mając ukończone 18 lat.
Informacja:
Licencję pilota samolotowego turystycznego PPL(A) można otrzymać mając ukończone 17 lat, ale szkolenie praktyczne można zacząć po ukończeniu 16 lat.
Informacja:
Licencję pilota szybowcowego SPL można otrzymać mając ukończone 16 lat, ale szkolenie praktyczne można zacząć po ukończeniu 14 lat.
Informacja:
Licencję pilota samolotów lekkich LAPL(A) można otrzymać mając ukończone 17 lat, ale szkolenie praktyczne można zacząć po ukończeniu 16 lat.
Informacja:
Licencję pilota śmigłowcowego turystycznego PPL(H) można otrzymać mając ukończone 17 lat, ale szkolenie praktyczne można zacząć po ukończeniu 16 lat.
Uwaga!
Szkolenie SPL – licencja pilota szybowcowego (kurs skrócony) dedykowane jest tylko posiadaczom (ważnej) jednej z licencji: PPL(A), PPL(H), LAPL(A), LAPL(H), BPL.
Uwaga!
PPL(H) – licencja pilota śmigłowcowego turystycznego (kurs skrócony) dedykowany jest tylko posiadaczom (ważnej) jednej z licencji: PPL(A), LAPL(A),SPL, LAPL(S) lub BPL.
Uwaga!
PPL(A) – licencja pilota samolotowego turystycznego (kurs skrócony -1) dedykowany jest tylko posiadaczom (ważnej) jednej z licencji: SPL, LAPL(S) lub BPL.
Uwaga!
PPL(A) – licencja pilota samolotowego turystycznego (kurs skrócony -2) dedykowany jest tylko posiadaczom (ważnej) jednej z licencji: PPL(H), LAPL(H) lub CPL(H).
Uwaga!
UHP(L) – świadectwo kwalifikacji pilota śmigłowca ultralekkiego (kurs skrócony) dedykowane jest tylko posiadaczom (ważnej) jednej z licencji: PPL(A), LAPL(A), SPL, LAPL(S), BPL lub świadectwa kwalifikacji UAP(L), UAG(L).
Uwaga!
UAP(L) – świadectwo kwalifikacji pilota samolotu ultralekkiego (kurs skrócony) dedykowane jest tylko posiadaczom (ważnej) jednej z licencji: PPL(H), LAPL(H), SPL, LAPL(S), BPL lub świadectwa kwalifikacji: UACP, PG, UAGP.
Uwaga!
UAG(L) – Świadectwo Kwalifikacji Pilota Wiatrakowca (kurs skrócony) dedykowane jest tylko posiadaczom (ważnej) jednej z licencji: PPL(A), PPL(H), LAPL(A), LAPL(H), SPL, LAPL(S), BPL lub świadectwa kwalifikacji UAP(L), UHP(L).
Uwaga!
Kurs "FI(S) - Instruktor Szybowcowy" dedykowany jest posiadaczom czynnej licencji SPL, w wieku powyżej 18 lat, z doświadczeniem w lotach solo minimum 100 godz. i 200 startów, posiadającym rekomendację wybranego Ośrodka Szkolenia praktycznego do rozpoczęcia kursu.
0%

Wybierz plik
Uwaga!
Nie ukończyłeś jeszcze 18 lat życia. Formalnie potrzebujemy w tej sytuacji zgody Twoich rodziców / prawnych opiekunów do aktywowania kursu który kupujesz.
  1. Pobierz formularz zamieszczony tutaj
  2. Wydrukuj go a następnie poproś oboje rodziców / prawnych opiekunów aby wypełnili i potwierdzili akceptację dla Twojego szkolenia w ATO Avioner.
  3. Podpis/podpisy rodziców / prawnych opiekunów na wypełnionym formularzu Zgody muszą być potwierdzone notarialnie.
  4. Zamieść kopię podpisanej 'Zgody rodziców' na koncie w ATO Avioner w czasie rejestracji lub później - Menu słuchacza, a oryginał dokumentu wyślij pocztą tradycyjną na adres szkoły Avioner.
  5. Twoje szkolenie możemy aktywować już po zamieszczeniu kopi 'Zgody rodziców' w systemie oraz bankowego potwierdzenia płatności.
  6. Oczekujemy, że oryginał 'Zgody rodziców' wyślesz do nas w czasie trwania wykupionego szkolenia.
  7. Zastrzegamy sobie prawo blokady wydania końcowego zaświadczenia o ukończonym szkoleniu, jeśli nie otrzymamy przedmiotowej 'Zgody rodziców' do końca realizowanego kursu.
  8. Opłata wniesiona za rozpoczęte szkolenie w tej sytuacji (patrz pkt 7) nie podlega zwrotowi.
0%

Wybierz plik
0%

Wybierz plik
0%

Wybierz plik
0%

Wybierz plik
0%

Wybierz plik
0%

Wybierz plik

PARTNERZY

Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB OPOLSKI IM.LOTNIKÓW POWSTANIA WARSZAWSKIEGO
Główne usługi wykonywane przez Aeroklub Opolski

szkolenie podstawowe: spadochronowe / szybowcowe / samolotowe
szkolenia doskonalące: spadochronowe / szybowcowe / samolotowe
skoki spadochronowe
organizacja imprez plenerowych (dzierżawa terenu)
hangarowanie statków powietrznych
Informacja o PARTNERZE
NOBILE AVIATION SP. Z O.O.
Ośrodek Szkolenia FLYGYRO oferuje szkolenie do

Świadectwa Kwalifikacji Wiatrakowca Ultralekkiego UAGP

Mamy do dyspozycji nowoczesne i niezawodne wiatrakowce Cavalon, Calidus, MTOsport niemieckiego producenta AutoGyro GMBH oraz doświadczoną kadrę instruktorską.
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB GLIWICKI
AEROKLUB GLIWICKI KOLEBKĄ SZKOLENIA MISTRZÓW!

- To tutaj szkolili się Mistrzowie Polski, rekordziści Polski i Świata oraz Mistrz Świata w szybownictwie,
- W sekcji samolotowej wyszkolili się wielokrotni Mistrzowie Polski w konkurencjach Rajdowo-Nawigacyjnych i Akrobacji Samolotowej,
- U nas szkoliła się dwukrotna V-ce Mistrzyni Świata w skokach spadochronowych,
- Kierownik Szkolenia AGL otrzymał odznaczenie „Mistrza Sportu Lotniczego” i jest autorem podręcznika „Pilotaż samolotu od podstaw”.
- To w tym miejscu rozwiniesz skrzydła i przeżyjesz przygodę, której nie zapomnisz do końca życia.

Dołącz do pasjonatów i realizuj swoje lotnicze marzenia z najlepszymi. Zostań pilotem!
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB PODHALAŃSKI
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.

Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.

Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie

Informacja o PARTNERZE
loading