Szkoła lotnicza Avioner - Zapraszamy

Wypełnij poniższy formularz i rozpocznij szkolenie.
* - pole obowiązkowe
Uwaga!
Nie ukończyłeś jeszcze 18 lat życia. Formalnie potrzebujemy w tej sytuacji zgody Twoich rodziców / prawnych opiekunów do aktywowania kursu który kupujesz.
  1. Pobierz formularz zamieszczony tutaj
  2. Wydrukuj go a następnie poproś oboje rodziców / prawnych opiekunów aby wypełnili i potwierdzili akceptację dla Twojego szkolenia w ATO Avioner.
  3. Podpis/podpisy rodziców / prawnych opiekunów na wypełnionym formularzu Zgody muszą być potwierdzone notarialnie.
  4. Zamieść kopię podpisanej 'Zgody rodziców' na koncie w ATO Avioner w czasie rejestracji lub później - Menu słuchacza, a oryginał dokumentu wyślij pocztą tradycyjną na adres szkoły Avioner.
  5. Twoje szkolenie możemy aktywować już po zamieszczeniu kopi 'Zgody rodziców' w systemie oraz bankowego potwierdzenia płatności.
  6. Oczekujemy, że oryginał 'Zgody rodziców' wyślesz do nas w ciągu 7 dni od rejestracji tutaj swego konta.
  7. Zastrzegamy sobie prawo blokady Twojego szkolenia, jeśli nie otrzymamy przedmiotowej 'Zgody rodziców' w ciągu 10 dni od daty aktywacji kursu.
  8. Opłata wniesiona za rozpoczęte szkolenie w tej sytuacji (patrz pkt 7) nie podlega zwrotowi.
0%

Wybierz plik
Uwaga! Wykupienie tylko całego kursu, zaliczenie wykładów i testów etapowych oraz końcowych z wszystkich przedmiotów da Ci prawo do otrzymania zaświadczenia i rozpoczęcia szkolenia praktycznego w powietrzu.
Uwaga!
Świadectwo Kwalifikacji Operatora Bezzałogowego Statku Powietrznego można otrzymać mając ukończone 18 lat.
Uwaga!
Licencję pilota samolotowego turystycznego PPL(A) można otrzymać mając ukończone 17 lat.
Uwaga!
Licencję pilota szybowcowego można otrzymać mając ukończone 16 lat.
Uwaga!
Szkolenie SPL – licencja pilota szybowcowego (kurs skrócony) dedykowane jest tylko posiadaczom co najmniej jednej z licencji: PPL(A), PPL(H), LAPL(A), LAPL(H), BPL.
Uwaga!
PPL(A) – licencja pilota samolotowego turystycznego (kurs skrócony) dedykowane jest tylko posiadaczom co najmniej jednej z licencji: PPL(H), LAPL(H), SPL, LAPL(S), BPL.
0%

Wybierz plik

PARTNERZY

Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB RZESZOWSKI
Aeroklub Rzeszowski to kuźnia mistrzów. Ty możesz być nim również :)
Zapraszamy już dziś na szkolenia w naszym ośrodku. Szkolimy do licencji pilota szybowcowego, samolotowego, ale również do Świadectwa kwalifikacji skoczka spadochronowego.
Przyjdź, zadzwoń, zapisz się na szkolenie już dziś.
Informacja o PARTNERZE
ATO EXIN
Szkoła Lotnicza EXIN działa już od kilkunastu lat dla zaspokojenia popytu na szkolenia
i uzyskanie uprawnień pilota samolotowego turystycznego, zawodowego oraz liniowego.
Nasi uczniowie wyszkoleni u nas latają na wielu liniach lotniczych całego świata.
Profesjonalna, posiadająca duże doświadczenie lotnicze kadra instruktorów szkoleń
teoretycznych i praktycznych, którzy jako kapitanowie latali na liniach lotniczych całej
Europy i nie tylko a ich olbrzymie doświadczenie oraz profesjonalizm zapewnia
wysokie standardy i skuteczność szkoleń. Szkolimy do licencji: PPL(A); CPL(A); ATPL(A)
oraz do uprawnień samolotowych: FI(A); MEP(L); IR(A); IR(A)ME; NOC –VFR; IRI(A);
STI(A). Wszystkich zainteresowanych podnoszeniem swoich kwalifikacji, jak i tych
pragnących zasmakować lotniczej przygody po raz pierwszy, zapraszamy do Szkoły
Lotniczej EXIN - zapraszamy na naszą stronę
www.exin.pl Zapytaj o szkolenie a otrzymasz indywidualną ofertę plus gratis !
Informacja o PARTNERZE
CELIER AVIATION
Firma CELIER Aviation produkuje od 2006 roku najbezpieczniejsze na świecie maszyny latające - dwu i trzy osobowe Wiatrakowce Xenon oraz również większy model C-44.
Latanie Wiatrakowcem jest wspaniałą przygodą, ekscytującą oraz bezpieczną dającą nieporównywalne z niczym innym doznania i przyjemność. Jest przy tym łatwe do opanowania bowiem już po 20 godzinach spędzonych w powietrzu możemy zdobyć uprawnienia i samodzielnie pilotować naszą maszynę.
Śmigłowiec Żyroskopowy z angielska Gyrocopter po polsku Wiatrakowiec wygląda jak mały helikopter jednak nim nie jest, największą różnicą jest to, że w wiatrakowcu silnik nie napędza głównego wirnika.
Wirnik jest samo napędzany powietrzem przepływającym pomiędzy łopatami,nazywamy to „autorotacją”
Gyro nie potrzebuje tylnego ogonowego wirnika. Jako, że silnik nie napędza głównego wirnika i nie jest z nim połączony, sytuacja kiedy następuje wyłączenie silnika (zamierzone lub awaryjne) w żaden sposób nie wpływa na bezpieczeństwo lotu. To wszystko razem plus bardzo krótki dobieg po lądowaniu (możemy wylądować niemal na trawniku przed domem) czynią Gyrocopter najbezpieczniejszym statkiem powietrznym na Świecie.
W dniu dzisiejszym Gyrocoptery ultralekkie to dwu lub trzy-miejscowe statki powietrzne posiadające maksymalną MTOW (maximum take-off weight ) nie przekraczającą 560 kg. Nowoczesne wiatrakowce oferują świetne osiągi (prędkość max do 200 km/h), komfort podróżowania identyczną jak w dużym śmigłowcu oraz współczynnik bezpieczeństwa nie spotykany w innych statkach powietrznych.
Informacja o PARTNERZE
TECHNIKA/AEROTECHNIKA
ATO Technika / Aerotechnika

Szkoła z bogatą tradycją, założona w 1996 roku jako jeden z pierwszych w Polsce prywatnych Ośrodków Szkolenia Lotniczego.

Od lat prowadzimy szkolenia teoretyczne i praktyczne w przyjaznej atmosferze dostosowując się do czasu i potrzeb naszych studentów. To właśnie dla nich prowadzimy zajęcia teoretyczne w trybie indywidualnym oraz grupowym by jak najlepiej sprostać ich wymaganiom.

Szkolimy do następujących licencji i uprawnień: PPL(A), CPL(A), LAPL(A), MEP(L), IR(A), VFR noc, FI(A), IR/ME, IRI(A), CRI(SP)M.
Informacja o PARTNERZE
ROYAL-STAR AERO
Rozpocznij lotniczą pasję z ROYAL-STAR Aero!

Jesteśmy jedną z najstarszych prywatnych szkół lotniczych w Polsce. Wyszkoliliśmy kilkuset pilotów latających we wszystkich liniach lotniczych bazujących w Polsce jak też wielu prywatnych pilotów którzy latają dla przyjemności. Szkolimy do licencji: PPL(A), CPL(A), ATPL(A) oraz do uprawnień samolotowych: FI(A), MEP(L), CRI(SP)M, IRI(A), IR(A), MCC, VFR- noc, IR/ME.

Zapraszamy na naszą stronę internetową: www.royalstaraero.pl
loading