Konsultacje - Zapraszamy
NASI KONSULTANCI
Informacja o WYKŁADOWCY
BARTOSZ RESZKIEWICZ
Pilot śmigłowcowy zawodowy.
Absolwent Wydziału Nawigacyjnego Akademii Morskiej w Szczecinie. Pasjonat morza i lotnictwa.
Podczas pracy na morzu przeszedł szczeble kariery od kadeta do kapitana. Pływał na statkach w branży offshore przy projektach związanych z eksploatacją pól naftowych, farm wiatrowych i pracami pogłębiarskimi. Pełnił przy tym często funkcję oficera lądowiska pokładowego i kierownika grupy ratowniczo-gaśniczej na helidecku. To skłoniło go do realizacji marzeń z młodości, więc w wolnych chwilach, pomiędzy rejsami, przeszedł szkolenie modułowe i został zawodowym pilotem śmigłowcowym.
Doświadczenie lotnicze zdobywał w kilku ośrodkach w Polsce - Modlinie, Poznaniu i Bydgoszczy oraz w Europie - Norwegii i Szkocji.
Obecnie lata jako pilot u jednego z polskich operatorów oferujących loty widokowe i dyspozycyjne. Nadal okazjonalnie pracuje na morzu.
Doświadczenie dydaktyczne zbierał prowadząc szkolenia motorowodne oraz kursy z branży morskiej w Studium Doskonalenia Kadr Oficerskich i Ośrodku Szkoleniowym Ratownictwa Morskiego Akademii Morskiej w Szczecinie.
Pilot śmigłowcowy zawodowy.
Absolwent Wydziału Nawigacyjnego Akademii Morskiej w Szczecinie. Pasjonat morza i lotnictwa.
Podczas pracy na morzu przeszedł szczeble kariery od kadeta do kapitana. Pływał na statkach w branży offshore przy projektach związanych z eksploatacją pól naftowych, farm wiatrowych i pracami pogłębiarskimi. Pełnił przy tym często funkcję oficera lądowiska pokładowego i kierownika grupy ratowniczo-gaśniczej na helidecku. To skłoniło go do realizacji marzeń z młodości, więc w wolnych chwilach, pomiędzy rejsami, przeszedł szkolenie modułowe i został zawodowym pilotem śmigłowcowym.
Doświadczenie lotnicze zdobywał w kilku ośrodkach w Polsce - Modlinie, Poznaniu i Bydgoszczy oraz w Europie - Norwegii i Szkocji.
Obecnie lata jako pilot u jednego z polskich operatorów oferujących loty widokowe i dyspozycyjne. Nadal okazjonalnie pracuje na morzu.
Doświadczenie dydaktyczne zbierał prowadząc szkolenia motorowodne oraz kursy z branży morskiej w Studium Doskonalenia Kadr Oficerskich i Ośrodku Szkoleniowym Ratownictwa Morskiego Akademii Morskiej w Szczecinie.
Informacja o WYKŁADOWCY
ANDRZEJ STEFKO
Jest wybitnym specjalistą w dziedzinie budowy silników lotniczych, Doktorem Nauk Technicznych, a także czynnym instruktorem szybowcowym. Od 25 lat czynnie szkoli młodych szybowników.
W sumie wylatał ponad 1600 godzin na szybowcach i motoszybowcach kilkudziesięciu typów. W dziedzinie lotów szybowcowych zdobył prestiżową Odznakę Szybowcową z Trzema Diamentami, jest także wyróżniony tytułem i odznaczeniem Mistrz Sportu Szybowcowego.
Prowadził też między innymi badania technicznych przyczyn wypadków lotniczych samolotów dużych prędkości.
Jest też autorem szeregu książek i publikacji w dziedzinie techniki lotniczej. Posiada również licencję samolotową PPL(A).
Jest wybitnym specjalistą w dziedzinie budowy silników lotniczych, Doktorem Nauk Technicznych, a także czynnym instruktorem szybowcowym. Od 25 lat czynnie szkoli młodych szybowników.
W sumie wylatał ponad 1600 godzin na szybowcach i motoszybowcach kilkudziesięciu typów. W dziedzinie lotów szybowcowych zdobył prestiżową Odznakę Szybowcową z Trzema Diamentami, jest także wyróżniony tytułem i odznaczeniem Mistrz Sportu Szybowcowego.
Prowadził też między innymi badania technicznych przyczyn wypadków lotniczych samolotów dużych prędkości.
Jest też autorem szeregu książek i publikacji w dziedzinie techniki lotniczej. Posiada również licencję samolotową PPL(A).
Przedmioty konsultacji
Nawigacja - SPL
Obsługa statku powietrznego i wyposażenia - UAG(L)
Obsługa statku powietrznego i wyposażenia - UAP(L)
Obsługa statku powietrznego i wyposażenia - UHP(L)
Ogólna wiedza o śmigłowcu - napędy, instalacje, przyrządy - PPL(H)
Ogólna wiedza o samolocie - napędy, instalacje, przyrządy - PPL(A)
Ogólna wiedza o statku powietrznym - napędy, instalacje, przyrządy - LAPL(A)
Ogólna wiedza o szybowcu
Planowanie i wykonanie lotu - SPL
Procedury operacyjne - SPL
Zasady lotu - UAG(L)
Nawigacja - SPL
Obsługa statku powietrznego i wyposażenia - UAG(L)
Obsługa statku powietrznego i wyposażenia - UAP(L)
Obsługa statku powietrznego i wyposażenia - UHP(L)
Ogólna wiedza o śmigłowcu - napędy, instalacje, przyrządy - PPL(H)
Ogólna wiedza o samolocie - napędy, instalacje, przyrządy - PPL(A)
Ogólna wiedza o statku powietrznym - napędy, instalacje, przyrządy - LAPL(A)
Ogólna wiedza o szybowcu
Planowanie i wykonanie lotu - SPL
Procedury operacyjne - SPL
Zasady lotu - UAG(L)
Informacja o WYKŁADOWCY
DARIUSZ MOĆKO
Z lotnictwem związany od 1984 roku. Absolwent Liceum Lotniczego i Szkoły Chorążych Wojsk Lotniczych w Dęblinie (odbyte szkolenia na kierunkach meteorologia, pilot śmigłowca, nawigacja). Odsłużył 20 lat w Wojskach Lotniczych i Marynarce Wojennej jako nawigator naprowadzania oraz kontroler ruchu lotniczego. Ostatnie stanowisko kontroler zbliżania i precyzyjnego podejścia w 21 Bazie Lotniczej w Świdwinie. Uczestniczył w misji stabilizacyjnej w Iraku. Wyróżniony odznaką „Centrum Kontroli Ruchu Lotniczego Wojsk Lotniczych i Obrony Powietrznej Kraju”, medalami: „Za Zasługi dla Obronności Kraju”, „Wielonarodowej Dywizji Centrum - Południe”, „Gwiazdą Iraku”. Po zakończonej służbie wojskowej praca w strukturach cywilnej służby ruchu lotniczego. Czynny członek zarządu Aeroklubu Północnego Mazowsza w Przasnyszu. Pilot samolotowy i szybowcowy, instruktor szkolenia teoretycznego. Uczestniczy w wielu pokazach lotniczych jako kierownik lotów oraz pilot w rekonstrukcjach historycznych.
Z lotnictwem związany od 1984 roku. Absolwent Liceum Lotniczego i Szkoły Chorążych Wojsk Lotniczych w Dęblinie (odbyte szkolenia na kierunkach meteorologia, pilot śmigłowca, nawigacja). Odsłużył 20 lat w Wojskach Lotniczych i Marynarce Wojennej jako nawigator naprowadzania oraz kontroler ruchu lotniczego. Ostatnie stanowisko kontroler zbliżania i precyzyjnego podejścia w 21 Bazie Lotniczej w Świdwinie. Uczestniczył w misji stabilizacyjnej w Iraku. Wyróżniony odznaką „Centrum Kontroli Ruchu Lotniczego Wojsk Lotniczych i Obrony Powietrznej Kraju”, medalami: „Za Zasługi dla Obronności Kraju”, „Wielonarodowej Dywizji Centrum - Południe”, „Gwiazdą Iraku”. Po zakończonej służbie wojskowej praca w strukturach cywilnej służby ruchu lotniczego. Czynny członek zarządu Aeroklubu Północnego Mazowsza w Przasnyszu. Pilot samolotowy i szybowcowy, instruktor szkolenia teoretycznego. Uczestniczy w wielu pokazach lotniczych jako kierownik lotów oraz pilot w rekonstrukcjach historycznych.
Informacja o WYKŁADOWCY
RADOSŁAW JANUSZKIEWICZ
Jest znakomitym psychologiem i znawcą w zakresie medycyny i psychologii lotniczej. W wielu ośrodkach lotniczych wykłada między innymi Human Factor - czynnik ludzki.
Od wielu lat związany jest z kontrolą ruchu lotniczego gdzie szkoli personel w aspekcie psychologicznym związanym ze stresem w kontroli ruchu lotniczego. Jest pasjonatem medycyny zarówno konwencjonalnej jak i alternatywnej, a także wschodnich sztuk walki.
Jest znakomitym psychologiem i znawcą w zakresie medycyny i psychologii lotniczej. W wielu ośrodkach lotniczych wykłada między innymi Human Factor - czynnik ludzki.
Od wielu lat związany jest z kontrolą ruchu lotniczego gdzie szkoli personel w aspekcie psychologicznym związanym ze stresem w kontroli ruchu lotniczego. Jest pasjonatem medycyny zarówno konwencjonalnej jak i alternatywnej, a także wschodnich sztuk walki.
Przedmioty konsultacji
Akrobacja - SPL
Człowiek - możliwości i ograniczenia - BPL
Człowiek - możliwości i ograniczenia - LAPL(A)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - PPL(A)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - PPL(H)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - SPL
Człowiek - możliwości i ograniczenia - UAG(L)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - UAP(L)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - UHP(L)
FI - Ocena i egzaminowanie studenta, możliwości i ograniczenia człowieka
FI - Techniki szkolenia, opracowywanie programów, administrow. szkoleniem, zagrożenia w locie
FI - Uczenie się i nauczanie
FI - Uczenie się i nauczanie, filozofie szkolenia
Seminarium FI(A)
Seminarium FI(S)
Akrobacja - SPL
Człowiek - możliwości i ograniczenia - BPL
Człowiek - możliwości i ograniczenia - LAPL(A)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - PPL(A)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - PPL(H)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - SPL
Człowiek - możliwości i ograniczenia - UAG(L)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - UAP(L)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - UHP(L)
FI - Ocena i egzaminowanie studenta, możliwości i ograniczenia człowieka
FI - Techniki szkolenia, opracowywanie programów, administrow. szkoleniem, zagrożenia w locie
FI - Uczenie się i nauczanie
FI - Uczenie się i nauczanie, filozofie szkolenia
Seminarium FI(A)
Seminarium FI(S)