Konsultacje - Zapraszamy
NASI KONSULTANCI
Informacja o WYKŁADOWCY
CEZARY SUBIETA
Przygodę z lotnictwem rozpocząłem w 1985 roku w Aeroklubie Białostockim, z którym związany jestem do dziś. Na swoim koncie mam sukcesy sportowe jako uczestnik w wielu zawodach spadochronowych. Jestem członkiem Polskiej Kadry Narodowej. Od 1995 roku jestem aktywnym instruktorem spadochronowym w wielu klubach w Polsce i za granicą, Jestem instruktorem AFF (Accelerated Freefall) i “Tandem Pilot”.
Łącznie wykonałem ponad 5000 skoków spadochronowych. Od niedawna realizuję się też jako pilot szybowcowy.
Przygodę z lotnictwem rozpocząłem w 1985 roku w Aeroklubie Białostockim, z którym związany jestem do dziś. Na swoim koncie mam sukcesy sportowe jako uczestnik w wielu zawodach spadochronowych. Jestem członkiem Polskiej Kadry Narodowej. Od 1995 roku jestem aktywnym instruktorem spadochronowym w wielu klubach w Polsce i za granicą, Jestem instruktorem AFF (Accelerated Freefall) i “Tandem Pilot”.
Łącznie wykonałem ponad 5000 skoków spadochronowych. Od niedawna realizuję się też jako pilot szybowcowy.
Informacja o WYKŁADOWCY
BARTOSZ RESZKIEWICZ
Pilot śmigłowcowy zawodowy.
Absolwent Wydziału Nawigacyjnego Akademii Morskiej w Szczecinie. Pasjonat morza i lotnictwa.
Podczas pracy na morzu przeszedł szczeble kariery od kadeta do kapitana. Pływał na statkach w branży offshore przy projektach związanych z eksploatacją pól naftowych, farm wiatrowych i pracami pogłębiarskimi. Pełnił przy tym często funkcję oficera lądowiska pokładowego i kierownika grupy ratowniczo-gaśniczej na helidecku. To skłoniło go do realizacji marzeń z młodości, więc w wolnych chwilach, pomiędzy rejsami, przeszedł szkolenie modułowe i został zawodowym pilotem śmigłowcowym.
Doświadczenie lotnicze zdobywał w kilku ośrodkach w Polsce - Modlinie, Poznaniu i Bydgoszczy oraz w Europie - Norwegii i Szkocji.
Obecnie lata jako pilot u jednego z polskich operatorów oferujących loty widokowe i dyspozycyjne. Nadal okazjonalnie pracuje na morzu.
Doświadczenie dydaktyczne zbierał prowadząc szkolenia motorowodne oraz kursy z branży morskiej w Studium Doskonalenia Kadr Oficerskich i Ośrodku Szkoleniowym Ratownictwa Morskiego Akademii Morskiej w Szczecinie.
Pilot śmigłowcowy zawodowy.
Absolwent Wydziału Nawigacyjnego Akademii Morskiej w Szczecinie. Pasjonat morza i lotnictwa.
Podczas pracy na morzu przeszedł szczeble kariery od kadeta do kapitana. Pływał na statkach w branży offshore przy projektach związanych z eksploatacją pól naftowych, farm wiatrowych i pracami pogłębiarskimi. Pełnił przy tym często funkcję oficera lądowiska pokładowego i kierownika grupy ratowniczo-gaśniczej na helidecku. To skłoniło go do realizacji marzeń z młodości, więc w wolnych chwilach, pomiędzy rejsami, przeszedł szkolenie modułowe i został zawodowym pilotem śmigłowcowym.
Doświadczenie lotnicze zdobywał w kilku ośrodkach w Polsce - Modlinie, Poznaniu i Bydgoszczy oraz w Europie - Norwegii i Szkocji.
Obecnie lata jako pilot u jednego z polskich operatorów oferujących loty widokowe i dyspozycyjne. Nadal okazjonalnie pracuje na morzu.
Doświadczenie dydaktyczne zbierał prowadząc szkolenia motorowodne oraz kursy z branży morskiej w Studium Doskonalenia Kadr Oficerskich i Ośrodku Szkoleniowym Ratownictwa Morskiego Akademii Morskiej w Szczecinie.
Informacja o WYKŁADOWCY
DANIEL WOWRA
Prywatny przedsiębiorca. Absolwent Akademii Obrony Narodowej ze specjalnością Lotnictwo o kierunku Zarządzanie Ruchem Lotniczym.
W lotnictwie od 1987 r. szkolenie rozpoczął w Aeroklubie Gliwickim.
Pilot szybowcowy, motoszybowcowy i samolotowy. Instruktor szybowcowy od 1993 r. praktyka nabyta w Aeroklubie „Orląt”, szkoląc dęblińskich licealistów. Wyszkolił podstawowo na szybowcach ponad 150 osób. Czynnie szkolący instruktor szybowcowy.
Mechanik szybowcowy i samolotowy. Były pracownik i instruktor etatowy w różnych aeroklubach.
Nalot ogólny na szybowcach i samolotach ponad 1500 godzin w tym jako instruktor szybowcowy ponad 800 godzin.
Posiada Złotą Odznakę Szybowcową z dwoma diamentami.
Od kilku lat:
Ekspert ds. szybowcowych w Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych oraz
były Ekspert ds. szybowcowych w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego.
Jest również egzaminatorem szybowcowym Lotniczej Komisji Egzaminacyjnej Urzędu Lotnictwa Cywilnego.
Prywatny przedsiębiorca. Absolwent Akademii Obrony Narodowej ze specjalnością Lotnictwo o kierunku Zarządzanie Ruchem Lotniczym.
W lotnictwie od 1987 r. szkolenie rozpoczął w Aeroklubie Gliwickim.
Pilot szybowcowy, motoszybowcowy i samolotowy. Instruktor szybowcowy od 1993 r. praktyka nabyta w Aeroklubie „Orląt”, szkoląc dęblińskich licealistów. Wyszkolił podstawowo na szybowcach ponad 150 osób. Czynnie szkolący instruktor szybowcowy.
Mechanik szybowcowy i samolotowy. Były pracownik i instruktor etatowy w różnych aeroklubach.
Nalot ogólny na szybowcach i samolotach ponad 1500 godzin w tym jako instruktor szybowcowy ponad 800 godzin.
Posiada Złotą Odznakę Szybowcową z dwoma diamentami.
Od kilku lat:
Ekspert ds. szybowcowych w Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych oraz
były Ekspert ds. szybowcowych w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego.
Jest również egzaminatorem szybowcowym Lotniczej Komisji Egzaminacyjnej Urzędu Lotnictwa Cywilnego.
Przedmioty konsultacji
Bezpieczeństwo lotów - UAP(L)
FI - Uczenie się i nauczanie
FI(A) - Łączność
FI(A) - Człowiek - możliwości i ograniczenia
FI(A) - Meteorologia
FI(A) - Nawigacja
FI(A) - Ogólna wiedza o statku powietrznym
FI(A) - Planowanie i wykonanie lotu
FI(A) - Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego
FI(A) - Procedury operacyjne
FI(S) - Administrowanie programem szkolenia szybowcowego do licencji SPL
FI(S) - Łączność
FI(S) - Człowiek - możliwości i ograniczenia
FI(S) - Meteorologia
FI(S) - Nawigacja szybowcowa
FI(S) - Prawo lotnicze i procedury ATC
FI(S) - Procedury operacyjne - szybowcowe
FI(S) - Wiedza ogólna o szybowcu
FI(S) - Wykonywanie i planowanie lotu - szybowcowe
FI(S) - Zasady lotu - szybowcowe
Motoszybowce turystyczne - TMG
Ogólna wiedza o samolocie - napędy, instalacje, przyrządy - PPL(A)
Ogólna wiedza o szybowcu
Prawo lotnicze - UAP(L)
Seminarium FI(S)
Bezpieczeństwo lotów - UAP(L)
FI - Uczenie się i nauczanie
FI(A) - Łączność
FI(A) - Człowiek - możliwości i ograniczenia
FI(A) - Meteorologia
FI(A) - Nawigacja
FI(A) - Ogólna wiedza o statku powietrznym
FI(A) - Planowanie i wykonanie lotu
FI(A) - Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego
FI(A) - Procedury operacyjne
FI(S) - Administrowanie programem szkolenia szybowcowego do licencji SPL
FI(S) - Łączność
FI(S) - Człowiek - możliwości i ograniczenia
FI(S) - Meteorologia
FI(S) - Nawigacja szybowcowa
FI(S) - Prawo lotnicze i procedury ATC
FI(S) - Procedury operacyjne - szybowcowe
FI(S) - Wiedza ogólna o szybowcu
FI(S) - Wykonywanie i planowanie lotu - szybowcowe
FI(S) - Zasady lotu - szybowcowe
Motoszybowce turystyczne - TMG
Ogólna wiedza o samolocie - napędy, instalacje, przyrządy - PPL(A)
Ogólna wiedza o szybowcu
Prawo lotnicze - UAP(L)
Seminarium FI(S)
Informacja o WYKŁADOWCY
RADOSŁAW JANUSZKIEWICZ
Jest znakomitym psychologiem i znawcą w zakresie medycyny i psychologii lotniczej. W wielu ośrodkach lotniczych wykłada między innymi Human Factor - czynnik ludzki.
Od wielu lat związany jest z kontrolą ruchu lotniczego gdzie szkoli personel w aspekcie psychologicznym związanym ze stresem w kontroli ruchu lotniczego. Jest pasjonatem medycyny zarówno konwencjonalnej jak i alternatywnej, a także wschodnich sztuk walki.
Jest znakomitym psychologiem i znawcą w zakresie medycyny i psychologii lotniczej. W wielu ośrodkach lotniczych wykłada między innymi Human Factor - czynnik ludzki.
Od wielu lat związany jest z kontrolą ruchu lotniczego gdzie szkoli personel w aspekcie psychologicznym związanym ze stresem w kontroli ruchu lotniczego. Jest pasjonatem medycyny zarówno konwencjonalnej jak i alternatywnej, a także wschodnich sztuk walki.
Przedmioty konsultacji
Akrobacja - SPL
Człowiek - możliwości i ograniczenia - BPL
Człowiek - możliwości i ograniczenia - LAPL(A)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - PPL(A)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - PPL(H)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - SPL
Człowiek - możliwości i ograniczenia - UAG(L)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - UAP(L)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - UHP(L)
FI - Ocena i egzaminowanie studenta, możliwości i ograniczenia człowieka
FI - Techniki szkolenia, opracowywanie programów, administrow. szkoleniem, zagrożenia w locie
FI - Uczenie się i nauczanie
FI - Uczenie się i nauczanie, filozofie szkolenia
Seminarium FI(A)
Seminarium FI(S)
Akrobacja - SPL
Człowiek - możliwości i ograniczenia - BPL
Człowiek - możliwości i ograniczenia - LAPL(A)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - PPL(A)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - PPL(H)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - SPL
Człowiek - możliwości i ograniczenia - UAG(L)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - UAP(L)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - UHP(L)
FI - Ocena i egzaminowanie studenta, możliwości i ograniczenia człowieka
FI - Techniki szkolenia, opracowywanie programów, administrow. szkoleniem, zagrożenia w locie
FI - Uczenie się i nauczanie
FI - Uczenie się i nauczanie, filozofie szkolenia
Seminarium FI(A)
Seminarium FI(S)