Zestaw wykładów do: BPL - licencja pilota balonowego
Program kursu "BPL - licencja pilota balonowego"
PARTNERZY
Informacja o PARTNERZE
HELIPOLAND
Firma Helipoland oferuje wykorzystanie śmigłowców oraz wsparcie techniczne i operacyjne ich wykorzystania w wielu różnych aspektach.
Oferujemy szkolenia do licencji pilota śmigłowcowego LAPL(H), PPL(H), CPL(H) oraz wielu różnych uprawnień wpisywanych do licencji a także różnego rodzaju szkolenia specjalistyczne niedostępne nigdzie indziej w kraju, w tym loty w terenach górskich. Doświadczeni i oddani instruktorzy wykorzystują zoptymalizowane programy szkoleń, aby zapewnić połączenie przyjemnej nauki latania z wymaganym lotniczym profesjonalizmem. W połączeniu ze szkoleniem podstawowym oferujemy przeszkolenie na dany typ śmigłowca oraz kompleksową obsługę zakupu i importu nowych i używanych śmigłowców.
Wejdź na naszą stronę www.helipoland.com i skontaktuj się z nami aby dowiedzieć się więcej.
Firma Helipoland oferuje wykorzystanie śmigłowców oraz wsparcie techniczne i operacyjne ich wykorzystania w wielu różnych aspektach.
Oferujemy szkolenia do licencji pilota śmigłowcowego LAPL(H), PPL(H), CPL(H) oraz wielu różnych uprawnień wpisywanych do licencji a także różnego rodzaju szkolenia specjalistyczne niedostępne nigdzie indziej w kraju, w tym loty w terenach górskich. Doświadczeni i oddani instruktorzy wykorzystują zoptymalizowane programy szkoleń, aby zapewnić połączenie przyjemnej nauki latania z wymaganym lotniczym profesjonalizmem. W połączeniu ze szkoleniem podstawowym oferujemy przeszkolenie na dany typ śmigłowca oraz kompleksową obsługę zakupu i importu nowych i używanych śmigłowców.
Wejdź na naszą stronę www.helipoland.com i skontaktuj się z nami aby dowiedzieć się więcej.
Informacja o PARTNERZE
DTO BISEK AVIATOR
Cloud Elite szkoli pilotów szybowcowych pod okiem doświadczonych instruktorów. Cloud Elite powstało z przekonania, że szkolenie szybowcowe może – i powinno – wyglądać inaczej.
Zamiast powielać stare schematy, stworzyliśmy miejsce, w którym pasja do latania łączy się z profesjonalizmem, a uczniowie są realnie wspierani na każdym etapie swojej lotniczej drogi.
Naszą szkołę tworzą ludzie, którzy od lat są związani z szybownictwem – instruktorzy z ogromnym dorobkiem, byli zawodnicy, osoby z doświadczeniem organizacyjnym i szkoleniowym. To właśnie oni nadają Cloud Elite charakter: ambitny, ale przyjazny, nowoczesny, ale osadzony w realiach.
Nie jesteśmy fabryką licencji. Jesteśmy społecznością, która wierzy, że latanie to nie tylko sport, ale sposób myślenia i bycia. Dlatego inwestujemy w ludzi, sprzęt i jakość – bo wiemy, że w powietrzu nie ma miejsca na przypadek.
Cloud Elite szkoli pilotów szybowcowych pod okiem doświadczonych instruktorów. Cloud Elite powstało z przekonania, że szkolenie szybowcowe może – i powinno – wyglądać inaczej.
Zamiast powielać stare schematy, stworzyliśmy miejsce, w którym pasja do latania łączy się z profesjonalizmem, a uczniowie są realnie wspierani na każdym etapie swojej lotniczej drogi.
Naszą szkołę tworzą ludzie, którzy od lat są związani z szybownictwem – instruktorzy z ogromnym dorobkiem, byli zawodnicy, osoby z doświadczeniem organizacyjnym i szkoleniowym. To właśnie oni nadają Cloud Elite charakter: ambitny, ale przyjazny, nowoczesny, ale osadzony w realiach.
Nie jesteśmy fabryką licencji. Jesteśmy społecznością, która wierzy, że latanie to nie tylko sport, ale sposób myślenia i bycia. Dlatego inwestujemy w ludzi, sprzęt i jakość – bo wiemy, że w powietrzu nie ma miejsca na przypadek.
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB PODHALAŃSKI
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB OSTROWSKI
Ośrodek-Organizacja Szkolenia Aeroklubu Ostrowskiego prowadzi nabór osób na szkolenia samolotowe do licencji PPL(A) oraz szybowcowe do licencji pilota szybowcowego SPL. Termin szkoleń praktycznych na samolotach wg indywidualnego ustalenia.
Ośrodek-Organizacja Szkolenia Aeroklubu Ostrowskiego prowadzi nabór osób na szkolenia samolotowe do licencji PPL(A) oraz szybowcowe do licencji pilota szybowcowego SPL. Termin szkoleń praktycznych na samolotach wg indywidualnego ustalenia.
Informacja o PARTNERZE
FLY SERVICE SP.ZO.O.
Centrum szkolenia lotniczego Fly Service sp.zo.o.
Szkoła lotnicza Fly Service powstała w 1986 roku w Niemczech, od 2005 roku Fly Service z powodzeniem szkoli pilotów we Wrocławiu na lotnisku EPWR. Fly Service szkoli pilotów od ponad 35 lat.
Twój partner we wszystkich dziedzinach lotnictwa. Szkolimy Cię od pilota prywatnego do pilota zawodowego. Szkolenia; LAPL (A), PPL (A), NVFR (A), MEPL (A), SEPL oraz wznowienia.
Wielu naszych byłych studentów lotnictwa obecnie lata jako piloci w samolotach komercyjnych we wszystkich renomowanych liniach lotniczych. Posiadamy najwyższej klasy zespół doświadczonych instruktorów lotniczych, którzy często sami są kapitanami i drugimi pilotami w różnych firmach lotniczych.
Fly Service Flight Training to jedna z najbardziej efektywnych szkół lotniczych w Polsce.
Używane przez nas samoloty to przede wszystkim sprawdzona seria typu Cessna i Piper, w tym CIRRUS SR 22 TN z glascockpit Garmin 1000.
Wszystkie nasze samoloty są wyposażone w najnowsze urządzenia radionawigacyjne i są serwisowane w firmie lotniczej zatwierdzonej przez LBA i zgodnie z przepisami UE.
Umów się już dziś na spotkanie informacyjne.
Fly Service Team Wrocław
tel. +48 696 590 737, +48 696 500 737 www.fly-service.pl [email protected]
Centrum szkolenia lotniczego Fly Service sp.zo.o.
Szkoła lotnicza Fly Service powstała w 1986 roku w Niemczech, od 2005 roku Fly Service z powodzeniem szkoli pilotów we Wrocławiu na lotnisku EPWR. Fly Service szkoli pilotów od ponad 35 lat.
Twój partner we wszystkich dziedzinach lotnictwa. Szkolimy Cię od pilota prywatnego do pilota zawodowego. Szkolenia; LAPL (A), PPL (A), NVFR (A), MEPL (A), SEPL oraz wznowienia.
Wielu naszych byłych studentów lotnictwa obecnie lata jako piloci w samolotach komercyjnych we wszystkich renomowanych liniach lotniczych. Posiadamy najwyższej klasy zespół doświadczonych instruktorów lotniczych, którzy często sami są kapitanami i drugimi pilotami w różnych firmach lotniczych.
Fly Service Flight Training to jedna z najbardziej efektywnych szkół lotniczych w Polsce.
Używane przez nas samoloty to przede wszystkim sprawdzona seria typu Cessna i Piper, w tym CIRRUS SR 22 TN z glascockpit Garmin 1000.
Wszystkie nasze samoloty są wyposażone w najnowsze urządzenia radionawigacyjne i są serwisowane w firmie lotniczej zatwierdzonej przez LBA i zgodnie z przepisami UE.
Umów się już dziś na spotkanie informacyjne.
Fly Service Team Wrocław
tel. +48 696 590 737, +48 696 500 737 www.fly-service.pl [email protected]