PARTNERZY

Informacja o PARTNERZE
NAVCOM SYSTEMS FLY SP Z O.O.
Wybierz Navcom Systems Fly jako swoją szkołę lotniczą z wielu powodów: nasza siedziba mieści się Świdniku, bezpośrednio przy międzynarodowym porcie lotniczym Lublin co ułatwia komunikację i dojazd, wszystkie loty wykonywane są w przestrzeni kontrolowanej dużego lotniska, co gwarantuje opiekę profesjonalnych kontrolerów ruchu lotniczego w trakcie lotów, a także daje możliwość bardziej kompletnego i pełniejszego nabycia kompetencji komunikacji i współpracy ze służbami ruchu lotniczego, przydatnych w lataniu rekreacyjnym i niezbędnych w lataniu zawodowym.

Zapraszamy na szkolenia samolotowe i śmigłowcowe!

Pełna oferta w PDF
Informacja o PARTNERZE
TECHNIKA/AEROTECHNIKA
ATO Technika / Aerotechnika

Szkoła z bogatą tradycją, założona w 1996 roku jako jeden z pierwszych w Polsce prywatnych Ośrodków Szkolenia Lotniczego.

Od lat prowadzimy szkolenia teoretyczne i praktyczne w przyjaznej atmosferze dostosowując się do czasu i potrzeb naszych studentów. To właśnie dla nich prowadzimy zajęcia teoretyczne w trybie indywidualnym oraz grupowym by jak najlepiej sprostać ich wymaganiom.

Szkolimy do następujących licencji i uprawnień: PPL(A), CPL(A), LAPL(A), MEP(L), IR(A), VFR noc, FI(A), IR/ME, IRI(A), CRI(SP)M.
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB BIELSKO-BIALSKI
Serdecznie zaprasza na prowadzone szkolenia lotnicze, w zakresie uzyskania uprawnień:

- do licencji samolotowych PPL(A), LAPL(A), CPL(A) - ponadto szkolenie teoretyczne ATPL(A)
- na samoloty jednosilnikowe, tłokowe, lądowe SEP(L)
- do lotów nocnych VFR
- instruktora samolotowego FI(A)
- holowania szybowców i bannerów

- do licencji szybowcowej SPL oraz LAPL(S)
- startu za samolotem holującym oraz wyciągarką
- wykonywania akrobacji na szybowcach
- instruktora szybowcowego FI(S)

Prowadzimy ponadto wszelkie szkolenia wznawiające dotyczące w/w uprawnień.
Zapraszamy również na cyklicznie organizowane seminaria instruktorskie.
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB SŁUPSKI
Aeroklub Słupski oraz Szkoła Aeroklubu Słupskiego serdecznie zaprasza wszystkich chętnych na szkolenia szybowcowe(licencja SPL), samolotowe (licencja PPL(A)/LAPL(A)) a także paralotniowe. Gwarantujemy indywidualne podejście i dogodne godziny nauczania.

Aeroklub Słupski, Lotnisko Słupsk - Krępa.
Kamil Kaszkur
tel.: +48 791 002 278
e-mail: [email protected]

*Istnieje możliwość noclegu / Do plaż Morza Bałtyckiego 30-40 minut jazdy autem.
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB PODHALAŃSKI
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.

Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.

Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie

loading