Zestaw wykładów do: Akrobacja szybowcowa

Uwaga!
Szkolenie Akrobacja szybowcowa jest dedykowane jedynie posiadaczom licencji Pilota Szybowcowego SPL/SFCL.

Program kursu "Akrobacja szybowcowa" 

PARTNERZY

Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB ŚWIDNIK
Historia Aeroklubu Świdnik sięga 1952 roku. W ciągu kilkudziesięciu lat wykształciliśmy wielu znakomitych pilotów, a także pasjonatów lotnictwa.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na szkolenia szybowcowe i samolotowe. Do dyspozycji mamy m.in. szybowce: PW-6 i SZD 9 – Bocian oraz samoloty: Cessna 152 i PZL 110 Koliber. Szkolenia prowadzimy na lotnisku w Świdniku. Co nas wyróżnia? Najlepsi instruktorzy oraz wspaniała atmosfera!

Więcej informacji na naszej stronie: www.aeroklubswidnik.pl
Informacja o PARTNERZE
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB PODKARPACKI - SZKOŁA LOTNICZA
Aeroklub Podkarpacki w Krośnie działa od 1945 r. (do roku 1939 w Krośnie mieściła się Szkoła Personelu Lotniczego dla Małoletnich), a więc naszą działalność szkoleniową jako Aeroklub prowadzimy nieprzerwanie od 70 lat!
W tym czasie dzięki naszym doświadczonym instruktorom wyszkoliliśmy wielu pilotów – mistrzów świata,pilotów i instruktorów Sił Powietrznych, czy pilotów i instrukorów linii lotniczych. Nawiązując do lat największej świetności„ Polskiej Szkoły Latania” Aeroklub Podkarpacki rokrocznie zwiększa ilość szkolonych w naszym Ośrodku pilotów i skoczków spadochronowych.
W ostatnich latach wyszkoliliśmy ponad 250 pilotów szybowcowych, ponad 350 skoczków spadochronowych oraz kilkudziesięciu pilotów samolotowych. Są to wyniki dające nam miejsce w ścisłej czołówce, najwięcej i najlepiej szkolących aeroklubów w Polsce. www.aeroklub-podarpacki.pl
Informacja o PARTNERZE
TOMCAT 33
TOMCAT 33 SP. Z O.O.
Tomcat 33 jest organizacją Szkolenia Lotniczego DTO z doświadczoną kadrą instruktorską,
która zgodnie z posiadanym certyfikatem Urzędu Lotnictwa Cywilnego szkoli do uzyskania:
- licencji pilota szybowcowego – SPL,
- licencji pilota szybowcowego rekreacyjnego – LAPL(S),
- uprawnień instruktora szybowcowego – FI(S)
Do szkolenia praktycznego używamy nowoczesnej wyciągarki z Ropczyc WS-02-JK z linami
syntetycznymi i dwóch dwuosobowych szybowców KR 03A Puchatek oraz SZD-54-2 Perkoz.
Szkolimy na lotnisku EPKR w Krośnie (województwo podkarpacie)
Więcej informacji na naszej stronie: www.tomcat33.pl
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB PODHALAŃSKI
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.

Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.

Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie

loading