Zestaw wykładów do: UAP(L) - Świadectwo Kwalifikacji Pilota Samolotu Ultralekkiego Lądowego (kurs skrócony)
Program kursu "UAP(L) - Świadectwo Kwalifikacji Pilota Samolotu Ultralekkiego Lądowego (kurs skrócony)"
PARTNERZY
Informacja o PARTNERZE
					
				
					KLUB PILOTA
					
Dla każdego kursanta przygotowaliśmy:
– Nową flotę wiatrakowców
– Kadrę instruktorów (kilkukrotni mistrzowie Polski, Europy oraz Świata)
– Elastyczne terminy i miejsca szkoleń
– Wewnętrzne lądowiska
– Urozmaicone trasy powietrzne (różne stopnie trudności)
Lokalizacje szkoleń praktycznych:
- Baranów (k. Warszawy)
- Borsk (k. Gdańska)
- Gliwice
- Słupsk
- Kielce
- Tarnów
- Płock
- Łowicz
- Sochaczew
Więcej informacji na stronie: https://www.klubpilota.pl/szkolenia-lotnicze/
				
				
			Dla każdego kursanta przygotowaliśmy:
– Nową flotę wiatrakowców
– Kadrę instruktorów (kilkukrotni mistrzowie Polski, Europy oraz Świata)
– Elastyczne terminy i miejsca szkoleń
– Wewnętrzne lądowiska
– Urozmaicone trasy powietrzne (różne stopnie trudności)
Lokalizacje szkoleń praktycznych:
- Baranów (k. Warszawy)
- Borsk (k. Gdańska)
- Gliwice
- Słupsk
- Kielce
- Tarnów
- Płock
- Łowicz
- Sochaczew
Więcej informacji na stronie: https://www.klubpilota.pl/szkolenia-lotnicze/
Informacja o PARTNERZE
					
				
					NOBILE AVIATION SP. Z O.O.
					
Ośrodek Szkolenia FLYGYRO oferuje szkolenie do
Świadectwa Kwalifikacji Wiatrakowca Ultralekkiego UAGP
Mamy do dyspozycji nowoczesne i niezawodne wiatrakowce Cavalon, Calidus, MTOsport niemieckiego producenta AutoGyro GMBH oraz doświadczoną kadrę instruktorską.
				
			Ośrodek Szkolenia FLYGYRO oferuje szkolenie do
Świadectwa Kwalifikacji Wiatrakowca Ultralekkiego UAGP
Mamy do dyspozycji nowoczesne i niezawodne wiatrakowce Cavalon, Calidus, MTOsport niemieckiego producenta AutoGyro GMBH oraz doświadczoną kadrę instruktorską.
Informacja o PARTNERZE
					
				
					AEROKLUB PODHALAŃSKI
					
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie
 
 
				
				
			Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie
Informacja o PARTNERZE
					
				
					AEROKLUB ŁÓDZKI
					
Historia Aeroklubu Łódzkiego rozpoczęła się w 1929 roku, kiedy to mała grupka entuzjastów lotnictwa stworzyła Łódzki Klub Lotniczy który przekształcił się później w Aeroklub Łódzki.
W ciągu kilkudziesięciu lat wykształciliśmy wielu pilotów szybowcowych i samolotowych.
W chwili obecnej Aeroklub Łódzki prowadzi szkolenia do licencji pilota szybowcowego (SPL) i samolotowe (PPL(A)).
Szczegółowe informacje znajdziesz na stornie internetowej: www.aeroklub-lodzki.pl
				
				
			Historia Aeroklubu Łódzkiego rozpoczęła się w 1929 roku, kiedy to mała grupka entuzjastów lotnictwa stworzyła Łódzki Klub Lotniczy który przekształcił się później w Aeroklub Łódzki.
W ciągu kilkudziesięciu lat wykształciliśmy wielu pilotów szybowcowych i samolotowych.
W chwili obecnej Aeroklub Łódzki prowadzi szkolenia do licencji pilota szybowcowego (SPL) i samolotowe (PPL(A)).
Szczegółowe informacje znajdziesz na stornie internetowej: www.aeroklub-lodzki.pl
Informacja o PARTNERZE
					
				
					AEROKLUB LESZCZYŃSKI
					
Aeroklub Leszczyński ma ofertę dla tych, którym marzy się latanie na szybowcach, samolotach i balonach. U nas, po zdobyciu licencji (SPL, PPL(A), BPL), będziesz doskonalić się w lataniu na klubowym sprzęcie. W Lesznie lata się zawsze, kiedy tylko pozwala pogoda.
				
			Aeroklub Leszczyński ma ofertę dla tych, którym marzy się latanie na szybowcach, samolotach i balonach. U nas, po zdobyciu licencji (SPL, PPL(A), BPL), będziesz doskonalić się w lataniu na klubowym sprzęcie. W Lesznie lata się zawsze, kiedy tylko pozwala pogoda.