Zestaw wykładów do: SPL - licencja pilota szybowcowego (kurs skrócony)

Uwaga!
Szkolenie SPL – licencja pilota szybowcowego (kurs skrócony) dedykowane jest tylko posiadaczom co najmniej jednej z licencji: PPL(A), PPL(H), LAPL(A), LAPL(H), BPL.

Program kursu "SPL - licencja pilota szybowcowego (kurs skrócony)" 

PARTNERZY

Informacja o PARTNERZE
NAVCOM SYSTEMS FLY SP Z O.O.
Wybierz Navcom Systems Fly jako swoją szkołę lotniczą z wielu powodów: nasza siedziba mieści się Świdniku, bezpośrednio przy międzynarodowym porcie lotniczym Lublin co ułatwia komunikację i dojazd, wszystkie loty wykonywane są w przestrzeni kontrolowanej dużego lotniska, co gwarantuje opiekę profesjonalnych kontrolerów ruchu lotniczego w trakcie lotów, a także daje możliwość bardziej kompletnego i pełniejszego nabycia kompetencji komunikacji i współpracy ze służbami ruchu lotniczego, przydatnych w lataniu rekreacyjnym i niezbędnych w lataniu zawodowym.

Zapraszamy na szkolenia samolotowe i śmigłowcowe!

Pełna oferta w PDF
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB OPOLSKI IM.LOTNIKÓW POWSTANIA WARSZAWSKIEGO
Główne usługi wykonywane przez Aeroklub Opolski

szkolenie podstawowe: spadochronowe / szybowcowe / samolotowe
szkolenia doskonalące: spadochronowe / szybowcowe / samolotowe
skoki spadochronowe
organizacja imprez plenerowych (dzierżawa terenu)
hangarowanie statków powietrznych
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB WROCŁAWSKI
W Aeroklubie Wrocławskim kadra instruktorska, to zderzenie doświadczenia i młodości, dzięki czemu możemy prowadzić szkolenia podstawowe, do licencji ale i doskonalące, na szybowcach (SPL) i na samolotach (PPL(A), VFR NOC). Tempo szkolenia na samolotach dopasowujemy indywidualnie dla każdego. Szkolenia szybowcowe również możemy organizować indywidualnie dla osób, które nie mogą poświęcić w jednym czasie 2-3 tygodni, mamy alternatywę – szkolenie za samolotem, które dostosowuje się do możliwości i czasu szkolonego. Baza naszych statków powietrznych wciąż się poszerza. W chwili obecnej szkolimy na Tecnamach 2008, AT-3 i Cesnach 150, szybownictwo to Bociany, Puchacze, Jantar STD 2, Jantar STD 3, Jantar 1, Jantar 2B, Astir Jeans, Junior, Pirat… Każdy może wyszkolić się na jednym typie, by potem niewielkim wysiłkiem zdobyć doświadczenie na innym typie statku powietrznego.
Chcesz wiedzieć więcej - zadzwoń 609463322
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB ZIEMI ZAMOJSKIEJ
Aeroklub Ziemi Zamojskiej powołano w roku 1976 (natomiast historia lotniska sięga roku 1928, gdy Liga Obrony Powietrznej i Przeciwgazowej wykupiła z ordynacji Zamojskich ponad 30 hektarów na lotnisko). Po wojnie lotnisko zostało przejęte przez Wojsko Polskie. Dzięki przychylności Technicznej Szkoły Wojsk Lotniczych w Zamościu, AZZ mógł korzystać z lotniska szkoły zlokalizowanego w Mokrem. Obecnie zrzeszonych w AZZ jest ok. 200 członków w sekcjach: samolotowej, szybowcowej, spadochronowej, paralotniowej i modelarskiej. Na przestrzeni prawie 39 letniej historii Aeroklubu nie sposób wymienić wszystkich, bardzo licznych sukcesów sportowych naszych zawodników.
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na szkolenia szybowcowe, samolotowe i spadochronowe. Do dyspozycji mamy m.in. szybowce: SZD 9 – Bocian i 2 SZD 50-3 Puchacz oraz samoloty: Cessna 152 i AT-3 .Wiecej informacji nastronie: http://www.aeroklubzamosc.pl/
Informacja o PARTNERZE
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODWEGO COMPERTUS KONRAD PIEPRZYK
Oferujemy kursy i szkolenia lotnicze:
Kurs pilotażu ultralekkich samolotów do uzyskania Świadectwa kwalifikacji pilota samolotu ultralekkiego wystawionego przez ULC lub Czeski Urząd Lotnictwa Cywilnego.
Szkolenie ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie ucznia- pilota bezpiecznego wykonywania lotów na samolotach ultralekkich w warunkach odpowiadających przepisom o lotach z widocznością (VFR).

Inne kursy:
Kurs Instruktor Samolotów ultralekkich (INS(A))
Kurs loty w strefie kontrolowanej VFR
Kurs loty nocne VFR
Kurs holowanie banerów i szybowców
Kurs przeszkalanie na inny typ samolotu
Weryfikacja uprawnień do Świadectwa Kfalifikacji Pilota samolotu ultralekkiego lądowego zdobytego przez pilota według przepisów innych niż polskie i wydanego przez inne państwo, do uzyskania uprawnienia podstawowego do pilotowania samolotu ultralekkiego lądowego (UAP(L)) wpisywanego do Świadectwa Kwalifikacji pilota statku powietrznego o maksymalnej masie startowej (MTOM) do 495KG(UACP)
loading