Zestaw wykładów do: PPL(A) - licencja pilota samolotowego turystycznego (kurs skrócony-2)
Program kursu "PPL(A) - licencja pilota samolotowego turystycznego (kurs skrócony-2)"
PARTNERZY
Informacja o PARTNERZE
AVIATION SIERRA ZULU
Jesteśmy elastyczną organizacją skłonną sprostać indywidualnym potrzebom adepta szybownictwa. W spokojnej i sprzyjającej atmosferze odbiegającej od tego co dzieje się na wielu ruchliwych lotniskach, można się skoncentrować na szybszym przyswajaniu wiedzy i umiejętności. Skraca to znacznie drogę do otrzymania własnej Licencji Pilota. Zapraszam po więcej informacji o naszej podwarszawskiej szkole na www.sierrazulu.waw.pl.
Nazywam się Sławomir Żydek i jestem Pilotem – Instruktorem.
Ponad 1000 godzin spędzonych za sterami szybowca głownie jako pilot i przeleciane w tym czasie około 50 000 km na nizinach i w górach. Wiele z tych przelotów odbyła się na odległość ponad 600 km. Zarówno jako pilot paralotniowy jak i szybowcowy osiągałem sukcesy sportowe.
Tworzę kanał popularyzujący szybownictwo: www.youtube.com/@sierrazulu
Od 16 roku życia uprawiam sporty powietrzne.
Wykonałem 585 skoków ze spadochronem. Mam kilkunastoletnie doświadczenie jako pilot paralotni(mój najdłuższy przelot to ponad 200 km).
Jesteśmy elastyczną organizacją skłonną sprostać indywidualnym potrzebom adepta szybownictwa. W spokojnej i sprzyjającej atmosferze odbiegającej od tego co dzieje się na wielu ruchliwych lotniskach, można się skoncentrować na szybszym przyswajaniu wiedzy i umiejętności. Skraca to znacznie drogę do otrzymania własnej Licencji Pilota. Zapraszam po więcej informacji o naszej podwarszawskiej szkole na www.sierrazulu.waw.pl.
Nazywam się Sławomir Żydek i jestem Pilotem – Instruktorem.
Ponad 1000 godzin spędzonych za sterami szybowca głownie jako pilot i przeleciane w tym czasie około 50 000 km na nizinach i w górach. Wiele z tych przelotów odbyła się na odległość ponad 600 km. Zarówno jako pilot paralotniowy jak i szybowcowy osiągałem sukcesy sportowe.
Tworzę kanał popularyzujący szybownictwo: www.youtube.com/@sierrazulu
Od 16 roku życia uprawiam sporty powietrzne.
Wykonałem 585 skoków ze spadochronem. Mam kilkunastoletnie doświadczenie jako pilot paralotni(mój najdłuższy przelot to ponad 200 km).
Informacja o PARTNERZE
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODWEGO COMPERTUS KONRAD PIEPRZYK
Oferujemy kursy i szkolenia lotnicze:
Kurs pilotażu ultralekkich samolotów do uzyskania Świadectwa kwalifikacji pilota samolotu ultralekkiego wystawionego przez ULC lub Czeski Urząd Lotnictwa Cywilnego.
Szkolenie ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie ucznia- pilota bezpiecznego wykonywania lotów na samolotach ultralekkich w warunkach odpowiadających przepisom o lotach z widocznością (VFR).
Inne kursy:
Kurs Instruktor Samolotów ultralekkich (INS(A))
Kurs loty w strefie kontrolowanej VFR
Kurs loty nocne VFR
Kurs holowanie banerów i szybowców
Kurs przeszkalanie na inny typ samolotu
Weryfikacja uprawnień do Świadectwa Kfalifikacji Pilota samolotu ultralekkiego lądowego zdobytego przez pilota według przepisów innych niż polskie i wydanego przez inne państwo, do uzyskania uprawnienia podstawowego do pilotowania samolotu ultralekkiego lądowego (UAP(L)) wpisywanego do Świadectwa Kwalifikacji pilota statku powietrznego o maksymalnej masie startowej (MTOM) do 495KG(UACP)
Oferujemy kursy i szkolenia lotnicze:
Kurs pilotażu ultralekkich samolotów do uzyskania Świadectwa kwalifikacji pilota samolotu ultralekkiego wystawionego przez ULC lub Czeski Urząd Lotnictwa Cywilnego.
Szkolenie ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie ucznia- pilota bezpiecznego wykonywania lotów na samolotach ultralekkich w warunkach odpowiadających przepisom o lotach z widocznością (VFR).
Inne kursy:
Kurs Instruktor Samolotów ultralekkich (INS(A))
Kurs loty w strefie kontrolowanej VFR
Kurs loty nocne VFR
Kurs holowanie banerów i szybowców
Kurs przeszkalanie na inny typ samolotu
Weryfikacja uprawnień do Świadectwa Kfalifikacji Pilota samolotu ultralekkiego lądowego zdobytego przez pilota według przepisów innych niż polskie i wydanego przez inne państwo, do uzyskania uprawnienia podstawowego do pilotowania samolotu ultralekkiego lądowego (UAP(L)) wpisywanego do Świadectwa Kwalifikacji pilota statku powietrznego o maksymalnej masie startowej (MTOM) do 495KG(UACP)
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB ZIEMI ZAMOJSKIEJ
Aeroklub Ziemi Zamojskiej powołano w roku 1976 (natomiast historia lotniska sięga roku 1928, gdy Liga Obrony Powietrznej i Przeciwgazowej wykupiła z ordynacji Zamojskich ponad 30 hektarów na lotnisko). Po wojnie lotnisko zostało przejęte przez Wojsko Polskie. Dzięki przychylności Technicznej Szkoły Wojsk Lotniczych w Zamościu, AZZ mógł korzystać z lotniska szkoły zlokalizowanego w Mokrem. Obecnie zrzeszonych w AZZ jest ok. 200 członków w sekcjach: samolotowej, szybowcowej, spadochronowej, paralotniowej i modelarskiej. Na przestrzeni prawie 39 letniej historii Aeroklubu nie sposób wymienić wszystkich, bardzo licznych sukcesów sportowych naszych zawodników.
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na szkolenia szybowcowe, samolotowe i spadochronowe. Do dyspozycji mamy m.in. szybowce: SZD 9 – Bocian i 2 SZD 50-3 Puchacz oraz samoloty: Cessna 152 i AT-3 .Wiecej informacji nastronie: http://www.aeroklubzamosc.pl/
Aeroklub Ziemi Zamojskiej powołano w roku 1976 (natomiast historia lotniska sięga roku 1928, gdy Liga Obrony Powietrznej i Przeciwgazowej wykupiła z ordynacji Zamojskich ponad 30 hektarów na lotnisko). Po wojnie lotnisko zostało przejęte przez Wojsko Polskie. Dzięki przychylności Technicznej Szkoły Wojsk Lotniczych w Zamościu, AZZ mógł korzystać z lotniska szkoły zlokalizowanego w Mokrem. Obecnie zrzeszonych w AZZ jest ok. 200 członków w sekcjach: samolotowej, szybowcowej, spadochronowej, paralotniowej i modelarskiej. Na przestrzeni prawie 39 letniej historii Aeroklubu nie sposób wymienić wszystkich, bardzo licznych sukcesów sportowych naszych zawodników.
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na szkolenia szybowcowe, samolotowe i spadochronowe. Do dyspozycji mamy m.in. szybowce: SZD 9 – Bocian i 2 SZD 50-3 Puchacz oraz samoloty: Cessna 152 i AT-3 .Wiecej informacji nastronie: http://www.aeroklubzamosc.pl/
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB ZIEMI MAZOWIECKIEJ
Działamy nieprzerwanie od 1957 roku. W ciągu kilkudziesięciu lat wykształciliśmy wielu znakomitych pilotów i pasjonatów lotnictwa.
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na szkolenia samolotowe i szybowcowe, które prowadzimy na lotnisku w Płocku. Pod okiem najlepszych instruktorów i w przystępnej cenie zrealizujesz swoje marzenie o lataniu.
Więcej informacji na naszej stronie: www.aeroklubplock.pl
Działamy nieprzerwanie od 1957 roku. W ciągu kilkudziesięciu lat wykształciliśmy wielu znakomitych pilotów i pasjonatów lotnictwa.
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na szkolenia samolotowe i szybowcowe, które prowadzimy na lotnisku w Płocku. Pod okiem najlepszych instruktorów i w przystępnej cenie zrealizujesz swoje marzenie o lataniu.
Więcej informacji na naszej stronie: www.aeroklubplock.pl
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB WROCŁAWSKI
W Aeroklubie Wrocławskim kadra instruktorska, to zderzenie doświadczenia i młodości, dzięki czemu możemy prowadzić szkolenia podstawowe, do licencji ale i doskonalące, na szybowcach (SPL) i na samolotach (PPL(A), VFR NOC). Tempo szkolenia na samolotach dopasowujemy indywidualnie dla każdego. Szkolenia szybowcowe również możemy organizować indywidualnie dla osób, które nie mogą poświęcić w jednym czasie 2-3 tygodni, mamy alternatywę – szkolenie za samolotem, które dostosowuje się do możliwości i czasu szkolonego. Baza naszych statków powietrznych wciąż się poszerza. W chwili obecnej szkolimy na Tecnamach 2008, AT-3 i Cesnach 150, szybownictwo to Bociany, Puchacze, Jantar STD 2, Jantar STD 3, Jantar 1, Jantar 2B, Astir Jeans, Junior, Pirat… Każdy może wyszkolić się na jednym typie, by potem niewielkim wysiłkiem zdobyć doświadczenie na innym typie statku powietrznego.
Chcesz wiedzieć więcej - zadzwoń 609463322
W Aeroklubie Wrocławskim kadra instruktorska, to zderzenie doświadczenia i młodości, dzięki czemu możemy prowadzić szkolenia podstawowe, do licencji ale i doskonalące, na szybowcach (SPL) i na samolotach (PPL(A), VFR NOC). Tempo szkolenia na samolotach dopasowujemy indywidualnie dla każdego. Szkolenia szybowcowe również możemy organizować indywidualnie dla osób, które nie mogą poświęcić w jednym czasie 2-3 tygodni, mamy alternatywę – szkolenie za samolotem, które dostosowuje się do możliwości i czasu szkolonego. Baza naszych statków powietrznych wciąż się poszerza. W chwili obecnej szkolimy na Tecnamach 2008, AT-3 i Cesnach 150, szybownictwo to Bociany, Puchacze, Jantar STD 2, Jantar STD 3, Jantar 1, Jantar 2B, Astir Jeans, Junior, Pirat… Każdy może wyszkolić się na jednym typie, by potem niewielkim wysiłkiem zdobyć doświadczenie na innym typie statku powietrznego.
Chcesz wiedzieć więcej - zadzwoń 609463322