Zestaw wykładów do: UHP(L) - Świadectwo Kwalifikacji Pilota Śmigłowca Ultralekkiego Lądowego
Program kursu "UHP(L) - Świadectwo Kwalifikacji Pilota Śmigłowca Ultralekkiego Lądowego"
PARTNERZY
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB AVIATOR
Aeroklub Aviator (www.aeroklubaviator.pl) zrzesza związanych zawodowo z branżą lotniczą profesjonalistów, pilotów prywatnych, fascynatów lotnictwa. W naszym Stowarzyszeniu za podstawę przyjmujemy budowę wzorcowych relacji międzyludzkich, systematyczne doskonalenie umiejętności personelu lotniczego, radość z każdego lotu. Cele naszej aktywności to przede wszystkim: wspieranie, promocja, upowszechnianie sportów lotniczych, szkolenie oraz doskonalenie kadry lotniczej, integracja środowiska lotniczego.
Stowarzyszenie Aeroklub Aviator jest Członkiem Zwyczajnym Aeroklubu Polskiego, Licencjonowanym Klubem Sportowym.
Oferujemy następujące szkolenia samolotowe:
teoretyczne PPL(A)
praktyczne PPL(A)
teoretyczne LAPL(A)
praktyczne LAPL(A)
praktyczne do klasy SEP(L)
akrobacja
loty nocne
holowanie szybowców
holowane banerów
oraz szybowcowe i motoszybowcowe:
teoretyczne SPL
praktyczne SPL
uprawnienia instruktorskie FI(S)
akrobacja
loty chmurowe
start za samolotem holującym
start za wyciągarką
start z własnym napędem
rozszerzanie uprawnień
zgodnie z SFCL.150.
Kontakt: www.aeroklubaviator.pl
Aeroklub Aviator (www.aeroklubaviator.pl) zrzesza związanych zawodowo z branżą lotniczą profesjonalistów, pilotów prywatnych, fascynatów lotnictwa. W naszym Stowarzyszeniu za podstawę przyjmujemy budowę wzorcowych relacji międzyludzkich, systematyczne doskonalenie umiejętności personelu lotniczego, radość z każdego lotu. Cele naszej aktywności to przede wszystkim: wspieranie, promocja, upowszechnianie sportów lotniczych, szkolenie oraz doskonalenie kadry lotniczej, integracja środowiska lotniczego.
Stowarzyszenie Aeroklub Aviator jest Członkiem Zwyczajnym Aeroklubu Polskiego, Licencjonowanym Klubem Sportowym.
Oferujemy następujące szkolenia samolotowe:
teoretyczne PPL(A)
praktyczne PPL(A)
teoretyczne LAPL(A)
praktyczne LAPL(A)
praktyczne do klasy SEP(L)
akrobacja
loty nocne
holowanie szybowców
holowane banerów
oraz szybowcowe i motoszybowcowe:
teoretyczne SPL
praktyczne SPL
uprawnienia instruktorskie FI(S)
akrobacja
loty chmurowe
start za samolotem holującym
start za wyciągarką
start z własnym napędem
rozszerzanie uprawnień
zgodnie z SFCL.150.
Kontakt: www.aeroklubaviator.pl
Informacja o PARTNERZE
FLY AWAY PLUS CEZARY DOBRZYŃSKI
Pierwszy na Podlasiu Ośrodek Kształcący Operatorów UAV, wpisany do Rejestru Podmiotów Szkolących Urzędu Lotnictwa Cywilnego pod nr 207RPS-02/207, posiadający certyfikat Akademii Edukacyjnej VCC, wpisany do Bazy Usług Rozwojowych co uprawnia do korzystania z dofinansowań szkoleń z Funduszy Unijnych w tym PARP. Oferujemy profesjonalne szkolenia VLOS, BVLOS prowadzone w grupach i indywidualnie przez doświadczonych instruktorów. Szkolenie praktyczne prowadzimy na sprzęcie firm: DJI( INSPIRE, PHANTOM), Parot (płatowce),YUNEEC, Walkera. Naszym adeptom oferujemy możliwość korzystania z symulatorów lotu. Przy grupach zorganizowanych istnieje możliwość przeprowadzenia kursu w innej lokalizacji niż Białystok.
Pierwszy na Podlasiu Ośrodek Kształcący Operatorów UAV, wpisany do Rejestru Podmiotów Szkolących Urzędu Lotnictwa Cywilnego pod nr 207RPS-02/207, posiadający certyfikat Akademii Edukacyjnej VCC, wpisany do Bazy Usług Rozwojowych co uprawnia do korzystania z dofinansowań szkoleń z Funduszy Unijnych w tym PARP. Oferujemy profesjonalne szkolenia VLOS, BVLOS prowadzone w grupach i indywidualnie przez doświadczonych instruktorów. Szkolenie praktyczne prowadzimy na sprzęcie firm: DJI( INSPIRE, PHANTOM), Parot (płatowce),YUNEEC, Walkera. Naszym adeptom oferujemy możliwość korzystania z symulatorów lotu. Przy grupach zorganizowanych istnieje możliwość przeprowadzenia kursu w innej lokalizacji niż Białystok.
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB GLIWICKI
Aeroklub Gliwicki rok założenia 1955 - 70 lat tradycji w szkoleniach lotniczych.
Gliwice - Lotnisko, 44-100 Gliwice telefon: (32) 230 15 92, e-mail: [email protected]
Organizacja szkoląca nr PL.DTO-115,
Organizacja obsługowa nr PL.CAO.0061.
Zapraszamy na szkolenia z zakresu:
- Licencji pilota samolotowego PPL(A),
- Licencji pilota szybowcowego SPL,
- Uprawnienie do holowania szybowców,
- Uprawnienie do wyrzutu skoczków spadochronowych,
- VFR NOC,
- Akrobacji samolotowej,
- Akrobacji szybowcowej,
- Szkolenie praktyczne dla instruktorów szybowcowych FI(S),
- Przeszkolenie na samolot AN-2.
Posiadamy własną flotę statków powietrznych oraz organizację obsługową.
- Szkolimy do licencji samolotowej na samolocie Cessna C150 (posiadamy 3 egzemplarze SP-KIC, SP-KNC, SP-KNB) oraz Pipistrel Virus SP-SPB. W trakcie szkolenia do licencji poznasz jak wyprowadzać samolot z korkociągu.
- W ramach budowy nalotu możesz uzyskać uprawnienia do holowania szybowców czy wyrzutu skoczków. Aeroklub posiada 4 samoloty przystosowane do holowania szybowców Jak-12M SP-AWC, PZL-101 Gawron SP-CGC, Pipistrel Virus SP-SPB oraz Cessne C182 OK-KEM.
- Szkolenia szybowcowe prowadzimy na klasycznych Bocianach (posiadamy 6 sprawnych egzemplarzy) oraz Puchaczach (2 sprawne egzemplarze.
- Nie brakuje również, szybowców jednomiejscowych PW-5 (4 sztuki) Junior (3 egzemplarze) Jantar (2 egzemplarze) oraz liczne zabytkowe szybowce, które utrzymujemy w ciągłej sprawności.
Dołącz do pasjonatów i realizuj swoje lotnicze marzenia z najlepszymi.
Zapraszamy do obejrzenie filmów, które zachęcą was do szkolenia się w AGL:
https://www.youtube.com/watch?v=bgQQaVPzyBs&t=561s
https://www.youtube.com/watch?v=KXrK62xRmK4&t=1s
https://www.youtube.com/watch?v=pMyx028Wekg
Aeroklub Gliwicki rok założenia 1955 - 70 lat tradycji w szkoleniach lotniczych.
Gliwice - Lotnisko, 44-100 Gliwice telefon: (32) 230 15 92, e-mail: [email protected]
Organizacja szkoląca nr PL.DTO-115,
Organizacja obsługowa nr PL.CAO.0061.
Zapraszamy na szkolenia z zakresu:
- Licencji pilota samolotowego PPL(A),
- Licencji pilota szybowcowego SPL,
- Uprawnienie do holowania szybowców,
- Uprawnienie do wyrzutu skoczków spadochronowych,
- VFR NOC,
- Akrobacji samolotowej,
- Akrobacji szybowcowej,
- Szkolenie praktyczne dla instruktorów szybowcowych FI(S),
- Przeszkolenie na samolot AN-2.
Posiadamy własną flotę statków powietrznych oraz organizację obsługową.
- Szkolimy do licencji samolotowej na samolocie Cessna C150 (posiadamy 3 egzemplarze SP-KIC, SP-KNC, SP-KNB) oraz Pipistrel Virus SP-SPB. W trakcie szkolenia do licencji poznasz jak wyprowadzać samolot z korkociągu.
- W ramach budowy nalotu możesz uzyskać uprawnienia do holowania szybowców czy wyrzutu skoczków. Aeroklub posiada 4 samoloty przystosowane do holowania szybowców Jak-12M SP-AWC, PZL-101 Gawron SP-CGC, Pipistrel Virus SP-SPB oraz Cessne C182 OK-KEM.
- Szkolenia szybowcowe prowadzimy na klasycznych Bocianach (posiadamy 6 sprawnych egzemplarzy) oraz Puchaczach (2 sprawne egzemplarze.
- Nie brakuje również, szybowców jednomiejscowych PW-5 (4 sztuki) Junior (3 egzemplarze) Jantar (2 egzemplarze) oraz liczne zabytkowe szybowce, które utrzymujemy w ciągłej sprawności.
Dołącz do pasjonatów i realizuj swoje lotnicze marzenia z najlepszymi.
Zapraszamy do obejrzenie filmów, które zachęcą was do szkolenia się w AGL:
https://www.youtube.com/watch?v=bgQQaVPzyBs&t=561s
https://www.youtube.com/watch?v=KXrK62xRmK4&t=1s
https://www.youtube.com/watch?v=pMyx028Wekg
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB PODHALAŃSKI
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie
Informacja o PARTNERZE
POL MACK POLAND SP ZOO
PolMack to szkoła znajdująca się na Dolnym Śląsku (EPSS i EPMR), która powstała w odpowiedzi na zmieniające się lotnictwo i potrzeby szkolenia na najwyższym poziomie z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb i wymagań młodych pilotów.
Twórcy PolMack to też piloci, którzy wraz z grupą doświadczonych instruktorów od lat marzyli o stworzeniu szkoły pilotażu która będzie profesjonalnym i przyjaznym miejscem do szkolenia dla kandydatów, uczniów jak i absolwentów.
W naszym Ośrodku po przeprowadzeniu przedlotowego briefingu, wsiadasz do najnowocześniejszego samolotu szkoleniowego Tecnam P 2008 z glass cocpitem.
Zapraszamy na szkolenie oraz na naszą stronę internetową: https://szkolapilotazu.pl/
PolMack to szkoła znajdująca się na Dolnym Śląsku (EPSS i EPMR), która powstała w odpowiedzi na zmieniające się lotnictwo i potrzeby szkolenia na najwyższym poziomie z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb i wymagań młodych pilotów.
Twórcy PolMack to też piloci, którzy wraz z grupą doświadczonych instruktorów od lat marzyli o stworzeniu szkoły pilotażu która będzie profesjonalnym i przyjaznym miejscem do szkolenia dla kandydatów, uczniów jak i absolwentów.
W naszym Ośrodku po przeprowadzeniu przedlotowego briefingu, wsiadasz do najnowocześniejszego samolotu szkoleniowego Tecnam P 2008 z glass cocpitem.
Zapraszamy na szkolenie oraz na naszą stronę internetową: https://szkolapilotazu.pl/