Zestaw wykładów do: PPL(A) - licencja pilota samolotowego turystycznego
Program kursu "PPL(A) - licencja pilota samolotowego turystycznego"
PARTNERZY
Informacja o PARTNERZE
Informacja o PARTNERZE
AERO PRZASNYSZ
Zapraszamy na szkolenie do Przasnysza:)
90 km od Warszawy, pasy trawiaste w 3 kierunkach, znakomita atmosfera, brak ograniczeń ruchowych, baza noclegowa w cenie szkolenia.
Szkolimy cały rok na 3 typach samolotów.
Zapraszamy na szkolenie do Przasnysza:)
90 km od Warszawy, pasy trawiaste w 3 kierunkach, znakomita atmosfera, brak ograniczeń ruchowych, baza noclegowa w cenie szkolenia.
Szkolimy cały rok na 3 typach samolotów.
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB ŚLĄSKI W KATOWICACH
Jesteśmy stowarzyszeniem ludzi uprawiających wszelkiego rodzaju sporty lotnicze i pasjonatów lotnictwa. Nasze grono tworzą ludzie dorośli, doświadczeni w lotnictwie, seniorzy a także ludzie młodzi, często bardzo młodzi - zajmujący się modelarstwem lotniczym lub rozpoczynający karierę lotniczą od nauki pilotażu na szybowcach. Zrzeszamy ponad 300 członków. Historia Aeroklubu Śląskiego sięga 1927.
Jesteśmy certyfikowanym Ośrodkiem Szkolenia Lotniczego w ramach którego prowadzimy szkolenie od podstaw pilotów szybowcowych, balonowych i samolotowych. Oprócz szkolenia zapewniamy naszym członkom stały trening, podnoszenie kwalifikacji oraz doskonalenie pilotażu.
Dysponujemy 7 samolotami, 6 szybowcami i 2 balonami na ogrzane powietrze. Jako jeden z nielicznych ośrodków w kraju posiadamy dwa czteromiejscowe samoloty Cessna 172S wyprodukowane po 2000 roku.
Jesteśmy stowarzyszeniem ludzi uprawiających wszelkiego rodzaju sporty lotnicze i pasjonatów lotnictwa. Nasze grono tworzą ludzie dorośli, doświadczeni w lotnictwie, seniorzy a także ludzie młodzi, często bardzo młodzi - zajmujący się modelarstwem lotniczym lub rozpoczynający karierę lotniczą od nauki pilotażu na szybowcach. Zrzeszamy ponad 300 członków. Historia Aeroklubu Śląskiego sięga 1927.
Jesteśmy certyfikowanym Ośrodkiem Szkolenia Lotniczego w ramach którego prowadzimy szkolenie od podstaw pilotów szybowcowych, balonowych i samolotowych. Oprócz szkolenia zapewniamy naszym członkom stały trening, podnoszenie kwalifikacji oraz doskonalenie pilotażu.
Dysponujemy 7 samolotami, 6 szybowcami i 2 balonami na ogrzane powietrze. Jako jeden z nielicznych ośrodków w kraju posiadamy dwa czteromiejscowe samoloty Cessna 172S wyprodukowane po 2000 roku.
Informacja o PARTNERZE
UAVO.PL
UAVO.PL To profesjonalne szkolenia dla operatorów dronów, zarówno multikopterów, samolotów oraz śmigłowców. Prowadzone przez doświadczonych modelarzy, znających nie tylko podstawy pilotażu ale także zasady budowy i eksploatacji statków bezzałogowych, od małych konstrukcji amatorskich po zaawansowane maszyny do szeregu różnych zadań, od zwykłej fotografii lotniczej po fotogrametrię a także loty doświadczalne i eksperymentalne. Zapraszamy do kontaktu, tel. 606 296 568, email: [email protected]
UAVO.PL To profesjonalne szkolenia dla operatorów dronów, zarówno multikopterów, samolotów oraz śmigłowców. Prowadzone przez doświadczonych modelarzy, znających nie tylko podstawy pilotażu ale także zasady budowy i eksploatacji statków bezzałogowych, od małych konstrukcji amatorskich po zaawansowane maszyny do szeregu różnych zadań, od zwykłej fotografii lotniczej po fotogrametrię a także loty doświadczalne i eksperymentalne. Zapraszamy do kontaktu, tel. 606 296 568, email: [email protected]
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB PODHALAŃSKI
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie