PARTNERZY

Informacja o PARTNERZE
PYRLANDIA BOOGIE ANNA BENETURSKA
Ośrodek Szkolenia Lotniczego PL/ATO-80 Pyrlandia Boogie prowadzi szkolenia turystyczne i zawodowe na śmigłowcach oraz samolotach: PPL, CPL, FI, NOC oraz szkolenia na typ śmigłowca TR Robinson 44. W naszej flocie posiadamy samoloty Socata Rallye 235, Cessna 150 oraz śmigłowiec R44. Prowadzimy również szkolenie TR SMG-92 Finist SET (Single Engine Turbine). Zapraszamy także na kursy spadochronowe. Podanie na szkolenie można pobrać na stronie www.pyrlandia-boogie.pl - zakładka dokumenty.

Aby uzyskać informacje o pozostałych kursach prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy: 692-400-358 oraz [email protected]
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB GLIWICKI
AEROKLUB GLIWICKI KOLEBKĄ SZKOLENIA MISTRZÓW!

- To tutaj szkolili się Mistrzowie Polski, rekordziści Polski i Świata oraz Mistrz Świata w szybownictwie,
- W sekcji samolotowej wyszkolili się wielokrotni Mistrzowie Polski w konkurencjach Rajdowo-Nawigacyjnych i Akrobacji Samolotowej,
- U nas szkoliła się dwukrotna V-ce Mistrzyni Świata w skokach spadochronowych,
- Kierownik Szkolenia AGL otrzymał odznaczenie „Mistrza Sportu Lotniczego” i jest autorem podręcznika „Pilotaż samolotu od podstaw”.
- To w tym miejscu rozwiniesz skrzydła i przeżyjesz przygodę, której nie zapomnisz do końca życia.

Dołącz do pasjonatów i realizuj swoje lotnicze marzenia z najlepszymi. Zostań pilotem!
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB ZAGŁĘBIA MIEDZIOWEGO
Od momentu jego założenia w 1968 roku, poprzez dzień dzisiejszy i w przyszłości Naszym nadrzędnym celem jest i będzie kształcenie i doskonalenie pilotów szybowcowych i samolotowych.
Jako jeden z nielicznych aeroklubów w Polsce posiadamy własne lotnisko, którego jesteśmy jedynym właścicielem, co stwarza Nam dogodne warunki do realizacji Naszej statutowej działalności.
To wśród nas są piloci, którzy latają pasażerskimi Dreamliner’ami oraz tacy, którzy bronią polskiego nieba zasiadając za sterami samolotów wojskowych.
Do dyspozycji tych, którzy chcieliby zacząć przygodę z lotnictwem stawiamy doświadczonych i życzliwych instruktorów, nasze szybowce i samoloty oraz… wyjątkową, przyjacielską atmosferę.
Lataj z nami...w chmurach z głową.
Informacja o PARTNERZE
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB PODHALAŃSKI
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.

Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.

Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie

loading