Szkoła lotnicza Avioner - Zapraszamy

Wypełnij poniższy formularz i rozpocznij szkolenie.
* - pole obowiązkowe
Uwaga!
Nie ukończyłeś jeszcze 18 lat życia. Formalnie potrzebujemy w tej sytuacji zgody Twoich rodziców / prawnych opiekunów do aktywowania kursu który kupujesz.
  1. Pobierz formularz zamieszczony tutaj
  2. Wydrukuj go a następnie poproś oboje rodziców / prawnych opiekunów aby wypełnili i potwierdzili akceptację dla Twojego szkolenia w ATO Avioner.
  3. Podpis/podpisy rodziców / prawnych opiekunów na wypełnionym formularzu Zgody muszą być potwierdzone notarialnie.
  4. Zamieść kopię podpisanej 'Zgody rodziców' na koncie w ATO Avioner w czasie rejestracji lub później - Menu słuchacza, a oryginał dokumentu wyślij pocztą tradycyjną na adres szkoły Avioner.
  5. Twoje szkolenie możemy aktywować już po zamieszczeniu kopi 'Zgody rodziców' w systemie oraz bankowego potwierdzenia płatności.
  6. Oczekujemy, że oryginał 'Zgody rodziców' wyślesz do nas w ciągu 7 dni od rejestracji tutaj swego konta.
  7. Zastrzegamy sobie prawo blokady Twojego szkolenia, jeśli nie otrzymamy przedmiotowej 'Zgody rodziców' w ciągu 10 dni od daty aktywacji kursu.
  8. Opłata wniesiona za rozpoczęte szkolenie w tej sytuacji (patrz pkt 7) nie podlega zwrotowi.
0%

Wybierz plik
Uwaga! Wykupienie tylko całego kursu, obejrzenie wszystkich wykładów i zaliczenie testów etapowych oraz końcowych z wszystkich przedmiotów da Ci prawo do otrzymania zaświadczenia i rozpoczęcia szkolenia praktycznego w powietrzu.
Uwaga!
Świadectwo Kwalifikacji Operatora Bezzałogowego Statku Powietrznego można otrzymać mając ukończone 18 lat.
Uwaga!
Licencję pilota samolotowego turystycznego PPL(A) można otrzymać mając ukończone 17 lat, ale szkolenie można zacząć po ukończeniu 16 lat.
Uwaga!
Licencję pilota szybowcowego można otrzymać mając ukończone 16 lat, ale szkolenie można zacząć po ukończeniu 14 lat.
Uwaga!
Szkolenie SPL – licencja pilota szybowcowego (kurs skrócony) dedykowane jest tylko posiadaczom co najmniej jednej z licencji: PPL(A), PPL(H), LAPL(A), LAPL(H), BPL.
Uwaga!
PPL(A) – licencja pilota samolotowego turystycznego (kurs skrócony) dedykowane jest tylko posiadaczom co najmniej jednej z licencji: PPL(H), LAPL(H), SPL, LAPL(S), BPL.
0%

Wybierz plik

PARTNERZY

Informacja o PARTNERZE
ROYAL-STAR AERO
Rozpocznij lotniczą pasję z ROYAL-STAR Aero!

Jesteśmy jedną z najstarszych prywatnych szkół lotniczych w Polsce. Wyszkoliliśmy kilkuset pilotów latających we wszystkich liniach lotniczych bazujących w Polsce jak też wielu prywatnych pilotów którzy latają dla przyjemności. Szkolimy do licencji: PPL(A), CPL(A), ATPL(A) oraz do uprawnień samolotowych: FI(A), MEP(L), CRI(SP)M, IRI(A), IR(A), MCC, VFR- noc, IR/ME.

Zapraszamy na naszą stronę internetową: www.royalstaraero.pl
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB RYBNICKIEGO OKRĘGU WĘGLOWEGO
Aeroklub Rybnickiego Okręgu Węglowego jest stowarzyszeniem działającym na podstawie statutu, jako regionalny przedstawiciel Aeroklubu Polskiego, z własną osobowością prawną.
Zrzesza modelarzy, pilotów, skoczków spadochronowych, a także innych pasjonatów szeroko pojętego lotnictwa.

Podstawową działalnością Aeroklubu jest szkolenie lotnicze, które prowadzimy w oparciu o certyfikat organizacji szkolenia lotniczego. Szkolimy od podstaw do licencji:

- pilota samolotu turystycznego PPL(A)
- pilota szybowcowego SPL,
- pilota szybowcowego rekreacyjnego LAPL(S)

Oferujemy szkolenia szybowcowe za wyciągarką i na holu za samolotem.

Terminy szkoleń praktycznych ustalamy indywidualnie z zainteresowanymi.
Serdecznie zapraszamy!
Informacja o PARTNERZE
UAVO.PL
UAVO.PL To profesjonalne szkolenia dla operatorów dronów, zarówno multikopterów, samolotów oraz śmigłowców. Prowadzone przez doświadczonych modelarzy, znających nie tylko podstawy pilotażu ale także zasady budowy i eksploatacji statków bezzałogowych, od małych konstrukcji amatorskich po zaawansowane maszyny do szeregu różnych zadań, od zwykłej fotografii lotniczej po fotogrametrię a także loty doświadczalne i eksperymentalne. Zapraszamy do kontaktu, tel. 606 296 568, email: pilot@uavo.pl
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB KONIŃSKI
Aeroklub Koniński zaprasza wszystkich chętnych na szkolenie lotnicze samolotowe, szybowcowe i balonowe.
Zapraszamy również na skoki spadochronowe do współpracującej z nami Strefy Spadochronowej SkyCamp.
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB PODHALAŃSKI
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.

Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.

Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie

loading